مخالفت باشگاه های ایتالیایی با سناریوی پلی آف برای به سرانجام بردن فصل سری A

به گزارش ورزش من و تو، سران باشگاه های سری A با پیشنهاد سناریوی پلی آف به منظور به سرانجام بردن فصل جاری این رقابت ها مخالفت کردند.

مخالفت باشگاه های ایتالیایی با سناریوی پلی آف برای به سرانجام بردن فصل سری A

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه هرگونه فعالیت ورزشی در ایتالیا از جمله مسابقات سری A ایتالیا تا تاریخ 3 آوریل (15 فروردین) با دستور مستقیم جوزپه کونته، نخست وزیر کشور ایتالیا به حالت تعلیق در آمد، سناریوهایی برای به سرانجام بردن فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی این کشور مطرح شد که یکی از آنها انجام بازی های پلی آف به منظور شناختن قهرمان، تیم هایی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می نمایند و تیم های سقوط نماینده به دسته پایین تر، است.

به همین دلیل شب گذشته (آدینه) مجمعی به وسیله ویدئو کنفرانس با حضور مدیران باشگاه های ایتالیایی برگزار گردید تا درباره چگونگی به سرانجام بردن فصل بابت شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور ایتالیا بحث نمایند. براساس گزارش نیکولو شیرا، خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه ها اما در این مجمع غیرحضوری با به سرانجام بردن فصل با بازی های پلی آف مخالفت کردند.

پیشنهاد دیگری که در این مجمع مطرح شد، این بود که در ماه ژوئن، تیم ها هر سه روز یکبار یک بازی انجام دهند تا فصل سری A به نتیجه طبیعی خود برسد. با این شرایط به نظر می رسد برگزاری مسابقات یورو 2020 به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد.

ایده به سرانجام بردن فصل سری A توسط گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا مطرح شده است، هرچند چنین سناریویی از فصل 05-2004 به بعد در سطح اول فوتبال باشگاهی ایتالیا دیده نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 830

به "مخالفت باشگاه های ایتالیایی با سناریوی پلی آف برای به سرانجام بردن فصل سری A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت باشگاه های ایتالیایی با سناریوی پلی آف برای به سرانجام بردن فصل سری A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید