مترجم کالدرون: او آماده مذاکره با پرسپولیس است

به گزارش ورزش من و تو، مترجم کالدرون امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل حضورش در این باشگاه و ماجرا های کالدرون صحبت های تازه ای را مطرح نمود.

مترجم کالدرون: او آماده مذاکره با پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیر جنانی در خصوص حضور در باشگاه پرسپولیس گفت: امروز با سیدی به باشگاه آمدیم تا در خصوص توافقی که زمان انصاری فرد انجام شد، مطالباتمان را دریافت کنیم. در آن زمان یک قراردادی امضا شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییرات مدیریتی تا امروز هیچ مبلغی دریافت نکرده ایم و امروز آمده ایم در این خصوص صحبت کنیم. قراردادم خیلی جزئی است و به عنوان مترجم کالدرون 30 میلیون از باشگاه طلب دارم.

وی در خصوص جدایی کالدرون از پرسپولیس عنوان کرد: خیلی از اتفاقات می توانست به وجود بیاید و من به عنوان مترجم در جریان نباشم. اتفاقاتی که از اول فصل رخ داد باعث تصمیم جدایی کالدرون شد. یکسری بدعهدی ها صورت گرفت و قول هایی که عملی نشد باعث خستگی کالدرون شد.

مترجم کالدرون در رابطه با شکایتش در فیفا و توافق باشگاه پرسپولیس با او گفت: من در جریان قرارداد او نیستم. کاظمی به عنوان وکیل او کارهای کالدرون را انجام می دهد. تا جایی که در جریان هستم او شکایت کرده است و در چند مصاحبه اخیرش گفته است من در خصوص پرسپولیس منعطف هستم و اگر باشگاه تمایل داشته باشد من آماده مذاکره هستم.

وی در خصوص مسائل کالدرون با بعضی از بازیکنان پرسپولیس به خصوص سیدجلال حسینی و امید عالیشاه، گفت: اختلافی بین بازیکنان و کالدرون وجود نداشت. سیدجلال را به عنوان یک کاپیتان قبول داشت و همیشه این را مطرح می کرد. با امید عالیشاه درگیری خاصی نداشت و تشخیص سرمربی بود که یک بازیکن در چه پستی حضور داشته باشد.

جنانی در خصوص ماجرای پیش آمده در هتل و حضور بعضی افراد همراه کالدرون تاکید کرد: در ماجراهایی که در خصوص هتل برای کالدرون پیش آمد، می خواستند او را خراب کنند و یک شب همسرش به ایران آمد و در منزلش بود و بعد به هتل آمدند و این اتفاق ها به وجود آمد و اتفاقات قشنگی نبود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1004

به "مترجم کالدرون: او آماده مذاکره با پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مترجم کالدرون: او آماده مذاکره با پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید