ماتزاری: اینتر پابه پای یوونتوس بازی کرد، بازیکنانم فکر کردند بازی را برده اند

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران: سرمربی نراتزوری با ابراز خوشحالی از عملکرد تیمش در دربی ایتالیا، یک امتیازی که شاگردانش در خانه از مدافع عنوان قهرمانی سری A گرفتند را رضایتبخش دانست.

ماتزاری: اینتر پابه پای یوونتوس بازی کرد، بازیکنانم فکر کردند بازی را برده اند

به گزارش خبرنگاران، به دنبال تساوی یک بر یک تیم های اینتر و یوونتوس در استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان، والتر ماتزاری به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما پابه پای یوونتوس که تیمی مستحکم و قدرتمند است بازی کردیم به خصوص در نیمه اول. در نیمه دوم ما حتی برای کسب 3 امتیاز به یووه فشار آوردیم که این کار با توجه به مدت کوتاهی که بازیکنان ما در کنار یکدیگر بوده اند باارزش محسوب می گردد.

ماتزاری اضافه نمود: تماشای چنین انگیزه و جنگندگی در تیمم مرا به وجد آورد. در 2 بازی قبلی برابر جنوا و کاتانیا هم خیلی خوب کار نموده بودیم اما با تمام احترامی که برای آنها قائلم باید بگویم که آنها در حد و اندازه یوونتوس نیستند و برای من خیلی اهمیت داشت که ببینم بازیکنانم برابر یک تیم قدرتمند چگونه کار می نمایند. در نیمه او تنش در بازی کاملاً مشهود بود اما بازیکنان ما واکنش خوبی نشان دادند و من از اینکه آنها در این مقطع از فصل چنین بازی را به نمایش گذاشتند احساس غرور کردم.

وی در واکنش به اظهارنظر آنتونیو کنته، سرمربی یوونتوس که پس از بازی گفت اینتر را یک مدعی دیگر برای اسکودتو می بیند، توضیح داد: به ماسیمو موراتی (رئیس باشگاه اینتر) گفته بودم تمام چیزی که احتیاج دارد 2 بازی است که ما در آن مرتکب اشتباه شویم تا بلافاصله همه به او بگویند که تیمش باید تقویت گردد. برای صحبت کردن درباره این مسائل خیلی زود است. ما در حال رشد هستیم اما آغاز خوبی داشتیم و تا الان هم خیلی بالاتر از سطح انتظارات کار نموده ایم.

سرمربی پیشین ناپولی در مورد گلی که یوونتوس 80 ثانیه پس از به ثمر رسیدن گل اینتر زد، اظهار داشت: باید در این مورد با یکدیگر حرف بزنیم چون فکر می کنم که بعد از زدن گل بازیکنانم فکر کردند بازی را برده اند. ما حتی تا آستانه شکست هم پیش رفتیم. نباید به آن زودی دست از جنگیدن می کشیدیم.

ماتزاری در پایان به انتقاد از عملکرد داور مسابقه پرداخت و اظهار داشت: به نظر می رسید که ویدال توپ را با دستش راهنمایی کرد و لیشت اشتاینر هم باید کارت زرد دوم را می گرفت، هرچند من تصمیم گرفته ام که دیگر درباره داوران حرفی نزنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 338

به "ماتزاری: اینتر پابه پای یوونتوس بازی کرد، بازیکنانم فکر کردند بازی را برده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتزاری: اینتر پابه پای یوونتوس بازی کرد، بازیکنانم فکر کردند بازی را برده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید