قرعه کشی تور هند ویژه 120 نفر با 20% تخفیف

به گزارش ورزش من و تو، با چهارمین آفر در خدمت شما دوستان هستیم، در حال رایزنی هستیم تا بر طبق خواسته شما دوستان حرکت نماییم و روی مسیرهایی که بیشتر مورد تو.جه شما عزیزان هستند مانور دهیم.

قرعه کشی تور هند ویژه 120 نفر با 20% تخفیف

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

یکی از نکاتی که بسیاری از دوستان متذکر شده بودند این مسئله بود که درصد تخفیف کمتر باشد اما تعداد نفرات بیشتری بتوانند از این آفر استفاده کنند در این قرعه کشی قصد داریم 120 نفر را انتخاب نماییم این تعداد برای 4 تاریخ مختلف هستند و در هر تاریخ 30 نفر از دوستان به ترتیب برنده شدن میتوانند تاریخ دلخواه خود را انتخاب کنند و از این آفر استفاده کنند.

همچنین در این قرعه کشی محدودیت تعداد نفرات تا سقف هر گروه 6 نفر میباشد که این کار هم به دلیل تعداد بالای نفرات میباشد.

و اما آفر این هفته . مدیریت محترم آژانس لاچین سیر آفر 20% تور بمبئی +گوا و یا گوا به 120 نفر به کاربران این وب سایت نموده است. با توجه به اینکه آژانس لاچین سیر اقدام به چارتر سالیانه پروازهای ایران ایر هندوستان نموده است این آفر را جهت معرفی به کاربران وب سایت خبرنگاران ارائه داده است .

معینات تور :

* تور فوق جهت 4 تاریخ 7، 14 ، 21 و 28 تیر ارائه شده است.

* در هر تاریخ 30 نفر (هر گروه حداکثر 6 نفر) امکان استفاده از آفر فوق را خواهند داشت.

* تور به صورت 7 شب و 8 روز برگزار میشود.

* پرواز تور فوق ایران ایر میباشد.

* انتخاب تور در بین 2 راستا 2 شب بمبئی+5 شب گوا و یا 7 شب گوا به انتخاب مسافر خواهد بود.

* برندگان قابلیت انتخاب بین هتل های 4 و 5 ستاره را خواهند داشت که در لیست فوق آورده شده است .

* مدارک لازم جهت ثبت نام : 3 قطعه عکس تمام رخ رنگی 4×3 - اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار- درج امضای مسافر داخل پاسپورت - معینات کامل فردی - کپی صفحه اول و دوم شناسنامه .

* برندگان به ترتیب و اولویت لیست قابلیت انتخاب تاریخ را خواهند داشت و نفرات برنده به ترتیب میتوانند تاریخ تور را از میان 4 تاریخ موجود انتخاب کنند.بدیهی است آخرین نفرات برگزیده قابلیت انتخاب تاریخ را از دست بدهند و مجبور باشند از یکی از تاریخ های فوق استفاده کنند.

خواهشمندیم چنانچه شرایط استفاده از تور فوق را ندارید در قرعه کشی نام نویسی ننمایید.

شرایط استفاده :

* شخص برنده شده امکان جایگزینی فرد یا افراد دیگری به جای خود خواهد داشت .

* هر شخص تنها مجاز به یک ثبت نام میباشد و در صورت مشاهده تخلف نام شخص مذبور از لیست قرعه کشی حذف میگردد .

* تعداد برندگان در مجموع 120 نفر میباشد که در قالب تعداد نفرات 1 الی 6 نفر قابل استفاده خواهد بود.

* تخفیف فوق برای اتاقهای 2 نفره و یک نفره در نظر گرفته شده است و تنها در صورتیکه شما 1 نفر باشید و برنده شوید نیز میتوانید از این آفر بهرمند شد.

* زمان شرکت در قرعه کشی از تاریخ 26 خرداد 1392 ساعت 11 صبح الی 29 خرداد 1392 ساعت 12 ظهرمیباشد (غیر قابل تمدید).

* در صورتیکه تعداد شما بیشتر از 2 نفر باشد دیگر همراهان شما تا سقف 6 نفر مشمول آفر و تخفیف خواهند بود.

* قرعه کشی در تاریخ 29 خرداد ماه انجام خواهد گرفت و لیست برندگان به وسیله وب سایت راس ساعت 16 ظهر همانروز منتشر خواهد شد.

* برندگانی که در تاریخ 7 تیرماه قصد سفر خواهد داشت میبایست تا ساعت 16 روز 2 خرداد نسبت به ثبت نام قطعی و ارسال مدارک اقدام کنند .در غیر اینصورت وب سایت خبرنگاران و آژانس لاچین سیر هیچ گونه تعهدی نسبت به شما نخواهند داشت.

* برندکانی که تاریخ های دیگر را انتخاب خواهند نمود تا ساعت 12 ظهر 6 تیر ماه مهلت ثبت نام خواهند داشت * به همراه لیست برندگان (120 نفر اولیه) لیست نفرات جایگزین نیز معرفی نخواهد شد و لیست نفرات جایگزنی از بین 300 نفر اولی که اقدام به ثبت نام کنند انتخاب خواهد شد.

خواهشمندیم قبل از ثبت نام تمامی شرایط را بسنجید و در صورتیکه قصد استفاده از آفر فوق را دارید در قرعه کشی شرکت نمایید در غیر اینصورت شانس دیگران را کاهش ندهید. همچنین گذرنامه های خود را کنترل نمایید که دارای حداقل 7 ماه اعتبار باشند.

شرکت نمودن شما در قرعه کشی به این معنی است که تمامی شرایط فوق را ملاحظه نموده اید و تمامی آنها را قبول داشته اید.

نکته بسیار مهم :

بلافاصله بعد از قرعه کشی و معین شدن لیست برندگان، با آنها تماس خواهیم گرفت و ایمیلی نیز به آدرس درج شده در فرم قرعه کشی ارسال خواهیم نمود . شخص برنده طی 3 ساعت میبایست تاییدیه خود را مبنی بر استفاده از تور فوق به ما (و تنها به وسیله ایمیل) اعلام نماید تا ما مطمئن شویم که آفر فوق سوخت نخواهد شد . بعد از آن شما تا ساعت 16 تاریخ 2 تیر فرصت خواهید داشت مدارک لازم (3 قطعه عکس تمام رخ رنگی 4×3 - اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار- درج امضای مسافر داخل پاسپورت - معینات کامل فردی - کپی صفحه اول و دوم شناسنامه . مابقی مبلغ) را برای آژانس ارسال فرمایید. در غیر اینصورت نفرات جایگزین به جای شما به آژانس لاچین سیر معرفی خواهند شد.

جهت مشاهده قیمت اصلی هتل ها اینجا کلیک کنید . تمامی قیمت های بالا پس از کسر 20% میباشد.

[lott]7[/lott]

منبع: لست سکند
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 593

به "قرعه کشی تور هند ویژه 120 نفر با 20% تخفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی تور هند ویژه 120 نفر با 20% تخفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید