فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: از رونالدو فقط حرفه ای گری دیده ام، اودینزه در خانه اش همیشه جنگجوست

به گزارش ورزش من و تو، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری از کریس رونالدو در قبال اتهامات و حواشی اخیر دفاع کرد.

فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: از رونالدو فقط حرفه ای گری دیده ام، اودینزه در خانه اش همیشه جنگجوست

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو الگری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اودینزه در هفته هفتم رقابت های سری A به دفاع از کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در قبال حواشی اخیر پرداخت.

سرمربی یوونتوس در این باره گفت: رونالدو با وجود حواشی اخیر، شرایط خوبی دارد. 3 ماه است او را به خوبی می شناسم و طی 15 سال فوتبال حرفه ای کریس، داخل و خارج زمین تنها حرفه ای گری را از او دیده ایم. او بسیار به مسائل شخصی پایبند و متعهد است. از قبل می دانستیم کریس به تیم ملی دعوت نمی گردد چون پیش از این با سانتوس و فدراسیون فوتبال پرتغال به توافق رسیده بود که تا انتها سال میلادی به تیم ملی دعوت نگردد.رونالدو می تواند با مسائل کنار بیاید و آماده است با تمرکز روی فوتبالش در زمین کارش را به خوبی ادامه دهد.

آلگری در ادامه اضافه نمود: داگلاس کاستا بازگشته اما خدیرا هنوز مصدوم است و باید وضعیت دی شیلیو و روگانی را ارزیابی کنیم. شزنی فردا بازی می نماید و یکی از بین مانزوکیج و دیبالا نیمکت نشین می گردد. بنتانکور هم شرایط خوبی دارد و ممکن است فردا بازی کند. بازی های زیادی پیش رویمان است و جدای از مسائل تاکتیکی، مجبور هستیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم. تیم به لطف خدمات خوب باشگاه، تقویت گردیده اما تنها در انتها فصل می توانیم بگوییم بهتر از فصول قبلی بودیم یا نه. ما موفقیت های زیادی کسب نموده ایم و اکنون تنها چیزی که نبودش احساس می گردد، لیگ قهرمانان اروپا است. اکنون باید 7 بازی سخت آینده را به بهترین شکل ممکن به انتها برسانیم. سپس 6 بازی حساس دیگر تا تعطیلات نوامبر پیش رو خواهیم داشت. اودینزه در خانه همیشه تیم جنگجویی است. باید با ذهنیت خوبی به بازی برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 67

به "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: از رونالدو فقط حرفه ای گری دیده ام، اودینزه در خانه اش همیشه جنگجوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: از رونالدو فقط حرفه ای گری دیده ام، اودینزه در خانه اش همیشه جنگجوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید