فروش فوری ایران خودرو و سایپا

به گزارش ورزش من و تو، ایران خودرو اعلام نموده به منظور کوتاه کردن دست واسطه ها و رسیدن محصولات به دست مصرف کنندگان نهایی، از محدودیت هایی همچون هر کد ملی یک دستگاه خودرو، ممکن نبودن ثبت نام افرادی که طی 18 ماه گذشته ثبت نام داشته اند، ممکن نبودن ثبت نام برای افراد زیر 18 سال و... استفاده خواهد نمود.

فروش فوری ایران خودرو و سایپا

گروه های صنعتی ایران خودرو و سایپا با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت از امروز بعضی محصولات خود را به صورت اینترنتی فروش فوری می نمایند.

اجرای فروش فوری محصولات ایران خودرو از امروز به صورت روزانه و مستمر از ساعت 10 صبح هر روز به وسیله سایت فروش اینترنتی شرکت به نشانی www.esale.ikco.ir شروع می گردد.

همچنین ایران خودرو اعلام نموده به منظور کوتاه کردن دست واسطه ها و رسیدن محصولات به دست مصرف نمایندگان نهایی، از محدودیت هایی همچون هر کد ملی یک دستگاه خودرو، ممکن نبودن ثبت نام افرادی که طی 18 ماه گذشته ثبت نام داشته اند، ممکن نبودن ثبت نام برای افراد زیر 18 سال و... استفاده خواهد نمود.

همچنین امروز گروه خودروسازی سایپا نیز برای کنترل قیمت ها در بازار فروش فوری محصولات خود را شروع می نماید؛ به گفته مسوولان این شرکت خودروسازی، در این طرح هر مشتری با کد ملی و کدپستی می تواند یک خودرو خریداری کند.

برپایه این گزارش، گروه خودروسازی سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت 20 درصد از ظرفیت فراوری خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان در این طرح فروش فوری خواهد نمود.

پیش تر مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت، میزان تعهد های معوق این شرکت با تحویل روزانه بیش از یک هزار و 500 دستگاه خودرو تا انتها سال کاهش خواهد یافت. همچنین گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای روند رو به رشد فراوری، هفته گذشته به صورت میانگین روزانه 2 هزار و 62 دستگاه خودرو فراوری و به بازارعرضه شده و این روند ادامه دارد. از شروع سال جاری تا انتها دی ماه 812 هزار و 979 دستگاه انوع خودرو در کشور فراوری شد که در همسنجی با پارسال 4/ 35 درصد کاهش نشان می دهد.

منبع: فرادید
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 232

به "فروش فوری ایران خودرو و سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فوری ایران خودرو و سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید