فال روزانه 26، 11، 1398

به گزارش ورزش من و تو، فال روزانه 98/11/26

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده اید، تولدتان مبارک. انسان متواضع و فروتنی هستید و در سالی که با تولدتان شروع می شود، این رویکرد را ادامه دهید و خاطر داشته باشید که هرگز نخورد آب زمینی که بلند است. در میان ماه های سال تولدتان، تیر ماه سال آینده به بهترین ماه برای شما تبدیل خواهد شد و در این ماه بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. در نتیجه بهتر است در تیرماه سال آینده جانب احتیاط را نگه دارید و تفریح و خوش گذرانی را به کار و تلاش ترجیح ندهید. همان گونه که شنیده اید پاییز فصل عاشقان است و اگر تا به امروز عاشق نشده اید، پاییز سال آینده زمان عاشقی شما است و عشقی گرم و آتشین به جان شما خواهد افتاد. در ماه های آبان و آذر سال آینده کارهای زیادی به شما محول می شود و مسئولیت های مختلفی بر گردن شما می افتد. اجازه ندهید فشار این مسئولیت ها کمر شما را خم کند و در این ماه ها بیشتر از همیشه کار کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که انسان با مسئولیتی هستید. بیشتر اوقات سال تولدتان را مشغول کار و تلاش خواهید بود و کمتر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان پیدا می کنید، این شرایط تا دی ماه سال آینده ادامه پیدا می کند و در این ماه فرصتی برای حضور در کنار دوستان قدیمی و آشنایان نزدیک مهیا می شود، این فرصت را غنیمت بدانید و خاطره های خوش این لحظه ها را ماندگار کنید. سالی که با تولدتان شروع کرده اید را به گونه ای به خاتمه برسانید که موفقیت های این سال، چراغ راه شما در سال های آینده باشد.

فال روزانه 26، 11، 1398

انرژی منفی زیادی دارید و به جای تفکرات مثبت و سازنده، همیشه طرز تفکری ناامید کننده دارید، مطمئن باشید که با این رویکرد کاری از پیش نخواهید برد و از امروز تصمیم بگیرید که با مثبت گرایی روحیه بیشتری پیدا کنید و این انرژی را برای پیشرفت بیشتر به خدمت بگیرید. امروز موقعیتی برای سرمایه گذاری دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه گذاری، جوانب این کار را دوباره مرور کنید و بی گدار به آب نزنید. به مهمانی با مجلس رسمی دعوت هستید، این مراسم را به فال نیک بگیرید و به لطف اخلاق خوب و روحیه خوش مشربی که دارید، اطرافیان را جذب کنید و دوستان جدیدی برای خودتان پیدا نمایید. مدتی است که به عشق همسر یا عشق زندگی تان شک کرده اید و دائم ایشان را زیر نظر دارید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را از درون تخریب کند، امروز با همسر و عشق زندگی تان صحبت کنید و با درمیان گذاشتن احساس درونی تان، فکری به حال این شرایط بردارید. امروز خبر بسیار فرخنده ای به دست شما می رسد. این خبر را مغتنم بدانید و با درمیان گذاشتن آن با اعضای منزل، زمینه شادی و شادمانی افراد خانواده را فراهم کنید. وقت زیادی را در زندگی تلف می کنید و به جای انجام کارهای مهم و ضروری، سرتان را به کارهای پیش پاافتاده بند می کنید. اجازه ندهید این شرایط جلوی پیشرفت شما را بگیرد و از امروز با مدیریت زمان و برنا مه ریزی، قدر لحظه های زندگی تان را بیشتر بدانید. فرصتی برای یادگیری مهارتی جدید در پیش روی شما دارد، اجازه ندهید این فرصت از دست برود و با یادگیری این مهارت، دامنه فعالیت و کارهای خود را گسترش دهید و درهای تازه ای از موفقیت را پیش روی خود باز کنید.

زندگی را سخت نمی گیرید و این رویکرد شما را به انسان شاد و دل زنده ای تبدیل کرده که مسائل پیش چشم تان بزرگ جلوه نمی کند. این روحیه را ادامه دهید و به استقبال زندگی بروید. قرار است به همراه دوستان یا اهل منزل بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید، اما بهتر است مواظب خرج های تان باشید چرا که احتمال دارد و لخرجی کنید و امروز بیشتر از دخل تان، خرج نمایید. تولد نوزاد تازه به دنیا آمده ای را در خانواده جشن گرفته اید و قدم این نورسیده نه تنها برای پدر و مادرش، بلکه برای تمام اعضای خانواده فرخنده و خوش یمن خواهد بود. همسر یا عشق زندگی تان امروز از شما توقع هایی دارد که از توان تان خارج است. اجازه ندهید این شرایط شما را تحت فشار قرار دهد و به عشق زندگی تان بفمانید که توقع های ایشان بی جا است و از وی درخواست کنید که در حد توان تان از شما انتظار داشته باشد. انسان خیرخواهی هستید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره می گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که کمک های شما به اطرافیان بی مزد و پاداش نخواهد ماند. عزیز سفرکرده اید دارید و امروز دل تان حسابی برای وی تنگ شده است، در اولین فرصت با این عزیز تماس بگیرید و دل تنگی های خود را فراموش کنید.

اهمیت چندانی به ظاهر و رخت و لباس خود نمی دهید و این شرایط شما را به فردی بدلباس و نامرتب در نگاه اطرافیان تبدیل کرده است، اجازه ندهید اطرافیان درخصوص شما چنین قضاوتی داشته باشند و از امروز به بعد به خودتان قول بدهید که بیشتر به سرو وضع تان برسید. خبر فرخنده و غیر منتظره ای به دست شما می رسد و از این خبر حسابی شادمان خواهید شد. روز شلوغی را شروع نکرده اید و امروز فرصت زیادی برای استراحت و تفریح پیدا می کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مدتی است که مشاجره های زیادی با همسر یا عشق زندگی تان دارید، اما امروز ورق بر می شود و این مشاجره ها انتها پیدا خواهد کرد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و از امروز به بعد به عشق زندگی تان بالاتر از گل نگویید. مدتی است که با دوستان و آشنایان تفریح نکرده اید و خبری از آنها ندارید، امروز زمان فرصتی دست می دهد تا سری به دوستان قدیمی بزنید و خاطره های خوش گذشته را زنده کنید.

مدتی است که در بستر بیماری افتاده اید و حال وروزتان روز به روز بدتر می شود، امروز این شرایط تغییر خواهد کرد و رو به بهبودی خواهید گذاشت. این موقعیت را مغتنم بدانید و از امروز به بعد سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید و به گونه ای زندگی کنید که وجود نازنین تان هرگز روی ناخوشی و بیماری را نبیند. انسان ولخرجی هستید و پول از دست شما مانند ریگ بیابان خارج می شود، این شرایط امروز دست شما را خالی کرده و آه در بساط ندارید. از شرایط امروز درس بگیرید و در آینده ولخرجی و اسراف را کنار بگذارید و با صرفه جویی و پس انداز، آینده مالی تان را تضمین نمایید. انسان مستبدی هستید و نظرات خود را به اعضای خانواده تحمیل می کنید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منفوری تبدیل کند، استبداد و اعمال نظر زورگویانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید برای تصمیم های مهم زندگی تان آزادی عمل بیشتری داشته باشند. رفتاری محترمانه با همسر یا عشق زندگی تان دارید و برخورد شما با وی زمینه دلخوری عشق زندگی تان را فراهم کرده است. امروز این رویکرد را تغییر دهید و رفتاری همراه با احترام و محبت را با عشق زندگی تان در پیش بگیرید. انسان با اراده ای نیستید و نبود عزم راسخ در کارهای تان، شما را از همقطاران عقب انداخته است، امروز این رویکرد را تغییر دهید و با عزم و اراده ای راسخ به پیشواز مسائل بروید.

با نگرانی و اضطراب از بستر بلند شده اید و روزی سرشار از استرسی را تجربه می کنید، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و به جای فکر کردن به نگرانی ها و مسائل، به موفقیت های خودتان در زندگی فکر کنید و مطمئن باشید کاری نیست که از عهده انجام آن ناتوان باشید. امروز زمان خوبی است که به آینده تان فکر کنید و با کنار گذاشتن مبلغی، فکری به حال روز مبادا بردارید. به مهمانی خانوادگی دعوت هستید و در این مراسم حسابی به شما خوش خواهد گذشت. درک و تفاهمی با همسر یا عشق زندگی تان ندارید و این شرایط فاصله عمیقی میان شما ایجاد کرده است. اجازه ندهید این فاصله از چیزی که هست عمیق تر شود و امروز با صحبت با عشق زندگی تان فکری به حال این شرایط بردارید و در آینده برای رسیدن به تفاهم، بیشتر تلاش کنید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده اید، امروز شرایط مهیا می شود و فرصتی دست خواهد داد تا حسابی با اعضای خانواده خوش بگذرانید. مدتی است که فرصتی را به کارهای خیر و مذهبی اختصاص نداده اید، امروز زمان خوبی است تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، آرامش از دست رفته تان را باز یابید.

روز بسیار حساسی را شروع کرده اید و احتمال سرقت اموال و دارایی های شما در منزل یا محل کار وجود دارد، در نتیجه تا می توانید حواس تان را جمع کنید و روز را به گونه ای به انتها برسانید که مالی از شما ربوده نشود. دخالت های بی جایی در کارهای همسر یا عشق زندگی تان دارید و این رویکرد باعث شده تا ایشان دل پری از شما داشته باشند. ادامه این شرایط به صلاح شما و عشق زندگی تان نیست و امروز به خودتان قول بدهید که دخالت بی جا را کنار بگذارید و احترام بیشتری برای همسر یا عشق زندگی تان قائل شوید. امروز با فردی آشنا می شوید و باب دوستی و رفاقت میان شما و این فرد باز خواهد شد، اما از آنجایی که شناخت زیادی از این فرد ندارید، اطلاعات زیادی از خودتان در اختیار وی قرار ندهید و دوستی صمیمانه ای با ایشان برقرار نکنید. به لحاظ کاری روز شلوغی را در پیش ندارید، اما کارهای بی اهمیت زیادی وقت شما را پر می کند و مدت زیادی از روز را به انجام کارهای پیش پاافتاده سپری خواهید کرد. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری افتاده و امروز حال خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه ای این عزیز را تنها نگذارید و تا بهبودی کامل از ایشان پرستاری کنید.

روز بسیار خلوتی را شروع کرده اید و کار چندانی برای انجام دادن ندارید، این شرایط را مغتنم بدانید و تا می توانید تفریح کنید. مدتی است که از کسی پولی گرفته اید یا زمان پرداخت اقساط وام شما فرا رسیده است، این پول را حتی اگر از زیر سنگ هم شده فراهم کنید و اجازه ندهید در نزد اطرافیان به انسان بدحسابی تبدیل شوید. روحیه ای لجباز و یک دنده دارید و گوش تان به حرف اطرافیان بدهکار نیست. ادامه این رویکرد اطرافیان را از شما دور خواهد کرد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که لجبازی را کنار بگذارید و اهمیت بیشتری به حرف های صحیح و درست اطرافیان بدهید. همسر یا عشق زندگی تان حرف های زیادی برای گفتن دارد اما از آنجایی که توجه زیادی به ایشان نمی کنید، این حرف ها مدت زیادی است که ناگفته باقی مانده. امروز زمان خوبی است که پای صحبت عشق زندگی تان بنشینید و سنگ صبوری برای وی باشید. بیش ازحد می خوابید و این شرایط باعث شده تا در زندگی وقت کم بیاورید. عمر با ارزش خود را با خواب و استراحت تلف نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که صبح ها زودتر از خواب بلند شوید و به خاطر داشته باشید که راز کامروایی در سحرخیزی نهفته است. انسان خیا ل پردازی هستید و به جای اینکه به واقعیت های زندگی نگاه کنید، همیشه در رؤیا و خیال به سر می برید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز به بعد خیال پردازی را کنار بگذارید و نقشه های عملی و دقیقی برای پیشرفت و موفقیت ترسیم نمایید.

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک به دستاورد مهمی در زندگی دست پیدا کرده و این موفقیت، زمینه شادی و شادمانی شما و اطرافیان را فراهم کرده، این شرایط را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. زحمت های زیادی در زندگی کشیده اید و شبانه روز کار کرده اید، امروز این زحمت ها به بار می نشیند و مزد تلاش های خود را دریافت خواهید کرد. همسر یا عشق زندگی تان امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد روزی که سپری می کنید را به عاشقانه ترین روز زندگی تان تبدیل نماید. امروز خبر ناخوشایندی به دست شما می رسد و این خبر زمینه ناراحتی و دلخوری شما را فراهم خواهد کرد. این خبر را به کسی نگویید و اجازه ندهید اطرافیان مانند شما دلخور و ناراحت شوند. امروز احتمال ایجاد مشاجره ای میان شما و یکی از عزیزان تان وجود دارد، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه ای به انتها برسانید که کسی از رفتار شما دلخور نشود.

انسان خوش لباسی هستید و همیشه به سرووضع تان اهمیت می دهید. این شرایط شما را به فردی خوش تیپ در میان اطرافیان تبدیل کرده است، از این شرایط به نفع خودتان استفاده کنید و دامنه دوست های تان را گسترش دهید. امروز یکی از دوستان پیشنهادی را با شما درمیان خواهد گذاشت، این پیشنهاد را اجرا کنید و مطمئن باشید سود چشمگیری از این پیشنهاد روانه حساب های بانکی شما خواهد شد. همسر یا عشق زندگی تان امروز قصد غافلگیری شما را دارد و کار بسیار خوشایندی برای تان انجام داده تا زمینه شادی و نشاط شما را فراهم کند. این کار را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز برنامه ای غافلگیرانه و شاد برای همسر یا عشق زندگ تان تدارک ببینید. مدت زیادی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده اید، امروز فرصتی دست می دهد تا در کنار اهل منزل باشید و به آنها ثابت نمایید که از بودن در کنارشان لذت می برید. انسان صبوری نیستید و همیشه در انجام کارها عجله می کنید. این شرایط باعث شده تا کارها را با بی دقتی و کم حوصلگی انجام دهید و دقت لازم را نداشته باشید. از قلم نیاندازید که عجله کار شیطان است و از امروز به بعد با دقت و صبر بیشتری به انجام کارها مشغول شوید.

امروز امید وافری به زندگی پیدا کرده اید و هدف های تان را دور از دسترس نمی بینید، چنین رویکردی را به فال نیک بگیرید و با تلاش بیشتری هدف های تان را دنبال نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده اید و پولی به دست شما می رسد، اما این پول را باید خرج هزینه های جاری زندگی کنید و چیزی از آن برای پس انداز باقی نمی ماند. کارهای عقب افتاده زیادی دارید، اما اجازه ندهید کارها روی هم تلنبار شود و به هر قیمتی که شده کارهای عقب افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را به فردا موکول نکنید. به مراسم خیریه و کارهای نیکوکارانه دعوت شده اید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای انسان محبت آمیز، به لحاظ ذهنی به آرامش برسید. انسان سخت کوش و بامحبتی هستید و این روحیه های مثبت شما از دید همسر یا عشق زندگی تان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می کند که قدر زحمت ها و محبت شما را می داند. اهل تجملات و اشراف گرایی نیستید و زندگی ساده و سالم را ترجیح می دهید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از ساده زیستی ضرر نکرده است.

مسائل زیادی در زندگی دارید و این مسائل زمینه ناراحتی و نگرانی شما را فراهم کرده است. قبل از اینکه این نگرانی ها شما را از پا در بیاورد، فکری به حال این مسائل بردارید و به خاطر داشته باشید که برای حل مسائل روی کمک دوستان و آشنایان همیشه می توانید حساب باز کنید. امروز از جایی که حتی فکرش را نمی کنید پولی به دست شما خواهد رسید و نگرانی های مالی تان کاهش پیدا می کند. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری گرفتار شده و روز خوبی را سپری نمی کند، از این فرد تا می توانید پرستاری کنید و تا بهبودی کامل، حتی یک لحظه ایشان را تنها نگذارید. مدتی است که برای گشت و گذار بیرون از منزل نرفته اید، امروز شرایط خوبی است که دست اعضای خانواده را بگیرید و با گردش و تفریح، روحیه خود و اهل منزل را شاد و بانشاط کنید. علاقه ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می دهید، امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می کنید تا لحظه ای با خودتان خلوت نمایید و از تنهایی لذت ببرید. خبر بسیار فرخنده ای به دست شما می رسد، این خبر برای همسر یا عشق زندگی تان نیز شادمان کننده و مسرت بخش است. در نتیجه این خبر فرخنده را با ایشان در میان بگذارید و زمینه شادی و نشاط وی را فراهم کنید. امروز فرد غربیه ای سر راه تان قرار می گیرد، این فرد قصد آزار شما را دارد و بهتر است تا جایی که می توانید مواظب رفتارتان باشید و روز را به گونه ای به انتها برسانید که گزندی به شما وارد نشود.

روز بسیار شلوغی را شروع کرده اید اما سرشار از انرژی و نشاط هستید و به لطف این انرژی، کارهای شلوغ امروز را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به انتها خواهید رساند. امروز یکی از دوستان قدیمی به دیدارتان می آید و خاطره های خوش گذشته را با ایشان زنده خواهید کرد. همسر یا عشق زندگی تان بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به شما علاقه دارد و امروز عشق بی انتهاش را به شما ثابت خواهد کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده اید و شرایط مالی تان نسبت به گذشته بهبود پیدا می کند. در طول روز ممکن است به ناگاه افسرده و ناراحت شوید، این شرایط را جدی نگیرید و اجازه ندهید افسردگی های بی دلیل و بی موقع، روز شما را خراب کند.

منبع: برترین ها
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1030

به "فال روزانه 26، 11، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 26، 11، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید