عملیات اجرایی باند دوم محور بشرویه به طبس شروع می گردد

به گزارش ورزش من و تو، محسن زیباییان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بشرویه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای حوزه راه بعد از انقلاب اضافه کرد: در قبل از انقلاب شهرستان بشرویه فقط یک راه آسفالته به فردوس به طول 97 کیلومتر داشته و فاقد هرگونه راه آسفالته اصلی، فرعی و روستایی بوده است.

عملیات اجرایی باند دوم محور بشرویه به طبس شروع می گردد

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بشرویه در حوزه راه پیشرفت های خوبی داشته ایم و در حال حاضر بشرویه 600 کیلومتر راه اعم از راه های اصلی، فرعی روستایی و خاکی دارد و در این مدت 172 کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه اظهار کرد: قبل از انقلاب تمام روستاهای ما فاقد هرگونه راه آسفالته بودند اما اکنون می توان گفت 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان از راه آسفالته مناسب برخوردار هستند.

وی بیان داشت: در بشرویه 20 روستای بالای 20 خانوار داریم که در حال حاضر همه این 20 روستا راه آسفالته مناسب و ایمن دارند.

زیباییان گفت: در حوزه راه های اصلی و فرعی ما 57 کیلومتر راه اصلی و فرعی احداث نموده ایم که نشان دهنده آن است که به جد در حوزه راه ها به بشرویه توجه شده است.

وی اضافه کرد: امید است با تمهیدات دولت و اداره کل راه و شهرسازی راه های بشرویه را ارتقا دهیم که بدین منظور احداث باند های دوم را پیگیری می کنیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت: در دهه فجر سال جاری عملیات اجرایی باند دوم محور بشرویه به طبس شروع خواهد شد و مردم شاهد خواهند بود که حداقل 5 کیلومتر از ورودی سمت طبس به صورت باند دوم احداث خواهد شد.

وی از پیگیری احداث باند دوم محور بشرویه به سه راهی بشرویه خبرداد و اضافه کرد: در این خصوص مطالعات اولیه صورت گرفته و درصورت تصویب نهایی وزارت راه و شهرسازی اجرای آن را پیگیری خواهیم کرد.

زیباییان گفت: یکی از پروژه های مهمی که مردم بشرویه مطالبه آن را دارند بحث جاده بشرویه به طبس از سمت روستای خدافرید است که کارآن از سال 94 شروع شد و قسمتی از جهت نیز با صرف هزینه های بسیار بازگشایی شد، ولی بخاطر عدم تخصیص اعتبار لازم، متاسفانه پروژه درحال حاضر متوقف است که البته مدیرکل راه و شهرسازی، نماینده مردم و استانداری درحال پیگیری برای تکمیل کار هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 147

به "عملیات اجرایی باند دوم محور بشرویه به طبس شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی باند دوم محور بشرویه به طبس شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید