ظریف به بمبئی رفت

به گزارش ورزش من و تو، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای ملاقات با تجار و بازرگانان ایرانی و هندی و مصاحبه با مقامات محلی وارد بمبئی شد.

ظریف به بمبئی رفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفرش به هند برای ملاقات با تجار و بازرگانان ایرانی و هندی و مصاحبه با مقامات محلی وارد بمبئی (مومبای) شد و مورد استقبال ابوالفضل محمدعلیخانی سرکنسول ایران در این شهر و مقامات محلی نهاده شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران عصر سه شنبه 24 دی ماه برای شرکت در نشست مصاحبههای رایسینا به دهلی نو رفت و در مدت حضورش در این شهر ضمن شرکت در نشست مزبور و ایراد سخنرانی و پاسخ به سؤالات مطرح شده، با نخست وزیر و وزیر خارجه هند و بعضی مقامات حاضر از جمله وزرای خارجه روسیه، دانمارک، استرالیا، استونی و وزیر مشاور در امور خارجی آلمان و مشاوران امنیت ملی افغانستان و هندوستان ملاقات و مصاحبه کرد.

وزیر خارجه ایران همچنین صبح امروز (پنجشنبه) در ملاقات جوزپ بورل مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا از بی عملی اروپایی ها در اجرای تعهدات برجامی شان انتقاد و بر برخورد صحیح اروپا با ایران و برجام تأکید کرد. (اینجا بخوانید)

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران 24 اردیبهشت ماه امسال (1398) پس از خروج آمریکا از برجام و در سفری به چند کشور و پس از ترکمنستان به هند رفت و با سوشما سواراج وزیر خارجه فقید هند ملاقات و مصاحبه کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 720

به "ظریف به بمبئی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف به بمبئی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید