شجاعیان: درباره دیدار تراکتورسازی و ماشین سازی حرفی ندارم

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، داریوش شجاعیان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی گفت: خوشحالم توانستیم مقابل نفت به یک برد خوب دست پیدا کنیم. موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما متأسفانه بدشانس بودیم، توپ هایمان به گل تبدیل نشد و حتی یک بار هم تیر دروازه نفت را به لرزه درآوردیم.

شجاعیان: درباره دیدار تراکتورسازی و ماشین سازی حرفی ندارم

وی تاکید نمود: با این پیروزی به رده سوم جدول رسیدیم اما این نمی تواند بازیکنان ما را به آرامش برساند ما باید کوشش کنیم تا با پیروزی در دیدارهای بعدی خود را به صدر جدول برسانیم.

وی در خصوص شکست این تیم برابر الدحیل قطر گفت: اولین بازی آسیایی ما بود و کمی برای ما دردسرساز شد البته به دلیل اشتباهات فردی شکست خوردیم ولی با توجه به اینکه بازی های زیادی در پیش داریم می توانیم این شکست را جبران کنیم.

وی در خصوص دیدار روز سه شنبه هفته آینده تیمش برابر العین امارات گفت: العین حریف آسانی نخواهد بود آنها از امکانات بسیار خوب و بازیکنان خارجی بزرگی سود می برند و مطمئناً با شکستی که برابر الهلال به دست آورده اند نمی خواهند در تهران بازنده باشند ولی ما کوشش می کنیم تا در تهران و با حمایت طرفداران مان این تیم را شکست داده و موقعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم.

شجاعیان در انتها و در پاسخ به این پرسش که خیلی ها می گویند بازی ماشین سازی و تراکتورسازی که به سود قرمزپوشان تبریزی به انتها رسیده تبانی بوده گفت: در این خصوص حرفی ندارم و نمی توانم در این مورد صحبتی کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 169

به "شجاعیان: درباره دیدار تراکتورسازی و ماشین سازی حرفی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: درباره دیدار تراکتورسازی و ماشین سازی حرفی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید