سپاهان-استقلال؛ بازی بزرگ هفته، انگیزه های فراوان قلعه نویی و شفر

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، دومین روز از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر با انجام 4 بازی پیگیری می گردد که در حساس ترین دیدار هفته استقلال از سپاهان میزبانی می نماید. در سایر دیدارها نیز تراکتورسازی میزبان سپیدرود است، صنعت نفت در جم با پارس جنوبی دیدار می نماید و فولاد و استقلال خوزستان برگزار کننده دربی اهواز هستند.

سپاهان-استقلال؛ بازی بزرگ هفته، انگیزه های فراوان قلعه نویی و شفر

تراکتورسازی - سپیدرود ویژگی های مشترک هر دو تیم به جز تغییرات روی نیمکت در هفته های ابتدایی، پر طرفدار بودن آنهاست. سرخ پوشان تبریز و رشت در حالی باید با هم دیدار نمایند که شرایط شان در جدول مشابه هم نیست.

تراکتورسازی با 13 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است و سپیدرود با 3 امتیاز در رده آخر جدول. حداقل روی کاغذ به نظر نمی رسد تیم میزبان که فعلا با محمد تقوی در لیگ برتر حاضر است مشکل خاصی برای دریافت 3 امتیاز این بازی خانگی مقابل شاگردان علی کریمی داشته باشد.

تراکتورسازی با زنوزی روزهای خوبی را تجربه می نماید و چشم انداز این تیم کسب سهمیه آسیا است که لازمه رسیدن به این هدف پیروزی بازیهای خانگی است. بهترین گلزن این روزهای لیگ برتر شرایط خوبی در تراکتورسازی دارد. تقوی برای دستیابی به گل روی توانایی های استوکس حساب ویژه ای باز نموده است.

استقلال - سپاهان بزرگ ترین دیدار هفته بین دو تیم استقلال و سپاهان است. شفر و قلعه نویی از نام های غیر قابل عبور در استقلال هستند. آخرین تقابل این دو مربی باتجربه در لیگ قهرمانان آسیا بود که با شکست سنگین قلعه نویی مقابل استقلالِ شفر همراه بود. اما شرایط آن استقلال با این استقلال تفاوت دارد. همانطور که شرایط تیم امیر قلعه نویی در آن بازی (ذوب آهن) با تیم امروزش متفات است.

سپاهان و قلعه نویی سالهاست که صدر جدول را تجربه ننموده اند و عزم آنها سال جاری برای قهرمانی جزم است. استقلال هم یک مدعی جدی برای قهرمانی در لیگ برتر است و این بازی می تواند تاثیری زیادی در سرنوشت دو تیم در سرانجام بازی فصل داشته باشد.

هر دو تیم بازی های هفته گذشته شان را برده اند و با پیروزی به مصاف هم می روند. شاگردان امیر قلعه نویی 20 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند و کی روش استانلی هم دومین گلزن برتر لیگ در خط حمله ای تیم شرایط مناسبی دارد.

آبی پوشان رفته رفته به بالای جدول نزدیک شده اند و لازمه حفظ این موقعیت، پیروزی در این بازی خانگی است.

پارس جنوبی - صنعت نفت دربی تیم های نفتی خوزستانی و بوشهری برای هر دو تیم حائز اهمیت است. پارس جنوبی با 12 امتیاز در رده هشتم و صنعت نفت با 9 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

هر دو تیم هفته گذشته پیروز شده و با روحیه ای مناسب آماده حضور در این میدان شده اند. روح الله سیف الهی غایب بزرگ تیم پارس جنوبی است و بزرگترین نگرانی تارتار بابت همین موضوع است. مجید علیاری با 3 و ابراهیم صالحی با 2 گل خطرناک ترین بازیکنان این تیم هستند.طالب ریکانی و میلاد جهانی نیز با 3 و 2 گل خطرناک ترین بازیکنان صنعت نفت به حساب می آیند.

فولاد - استقلال خوزستان دربی سرخابی های اهواز بدون در نظر صندلی دو تیم در جدول و حساسیت های جدولی هم می تواند به اندازه کافی جذاب و حساس باشد. چه رسد به این که دو تیم درحالی باید با هم دیدار نمایند که با 9 امتیاز در رده های 12 و 13 جدول هستند.

فولادی ها بعد از کنار گذاشتن پورموسوی با دستیار رومانیایی وی ادامه می دهند اما نتایج خوبی با مربی جدیدشان هم ندریافتد و در دو بازی پی در پی در لیگ و جام حذفی مغلوب پدیده شدند.

لوسیانو پریرا و حسن بیت سعید خطرناک ترین بازیکنان فولاد هستند که در این بازی هم می توانند از مهره های مشخص نماینده باشند. وحید خشتان بهترین گلزن استقلال خوزستان با 4 گل زده هم می تواند از بازیکنانی باشد که در سرنوشت این بازی تاثیر داشته باشد.

برنامه بازیهای روز دوم هفته دهم لیگ برتر؛

جمعه 4 آبان * تراکتورسازی تبریز- سپیدرودرشت - ساعت : 16 استادیوم: یادگار امام تبریز داوران: رضا عادل – محمدرضا ابوالفضلی – حمیدرضا کنعانی – علی میرغفاری- ناظر: محمود رفیعی

* پارس جنوبی جم- صنعت نفت آبادان - ساعت : 16:45 استادیوم: تختی جم داوران: بیژن حیدری – حسن انتظاری – مهدی شفیعی – مهدی مرجان زاده - ناظر: مسعود مرادی

* فولاد خوزستان- استقلال خوزستان - ساعت : 17 استادیوم: غدیر اهواز داوران: جواد محمدی – سعید قاسمی – قهرمان نجفی – یاسر همرنگ - ناظر: حسین نجاتی

* استقلال تهران- فولاد مبارکه سپاهان - ساعت : 16:45 استادیوم: آزادی تهران داوران: رضا کرمانشاهی – سجاد طوری – یعقوب سخندان – رضا مهدوی - ناظر: حاتم بک پور

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 87

به "سپاهان-استقلال؛ بازی بزرگ هفته، انگیزه های فراوان قلعه نویی و شفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان-استقلال؛ بازی بزرگ هفته، انگیزه های فراوان قلعه نویی و شفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید