سناتور جمهوری خواه: اگر بایدن رئیس جمهور گردد، استیضاحش می کنیم

به گزارش ورزش من و تو، یک سناتور جمهوری خواه گفت، اگر جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز گردد، استیضاح خواهد شد.

سناتور جمهوری خواه: اگر بایدن رئیس جمهور گردد، استیضاحش می کنیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری هیل، جونی ارنست، سناتور جمهوری خواه به بلومبرگ گفت: فکر می کنم درهای استیضاح همانطور که برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا باز شده، برای جو بایدن هم باز خواهد شد اگر که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز گردد جو باید در این باره بسیار مراقب باشد.

وی ادامه داد، معاون باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا را می توان بابت آنکه چشمانش را روی فساد کمپانی هلدینگ بوریسمای اوکراین بست، مورد استیضاح قرار داد چون پسرش در یک سال یک میلیون دلار از این کمپانی به جیب زد.

پسر جو بایدن یکی از اعضای هیئت رئیسه کمپانی بوریسما، یک کمپانی گاز طبیعی بود.

جو بایدن هم به این تهدید از سوی این سناتور جمهوری خواه واکنش نشان داد و در جمع حامیانش به شوخی گفت: چرا همه شما جونی ارنست را نشان نمی دهید که چقدر برای تشکیل جلسه دادن درباره من باهوش است؟ قول می دهم اگر در کنار من بایستید، ما سلطه انزجار و اختلافی را که ترامپ ایجاد نموده، سرانجام می دهیم.

این سناتور جمهوری خواه پیشتر گفته بود که فرایند استیضاح می تواند باعث از بین رفتن شانس های بایدن در نشست روز دوشنبه آیووا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 764

به "سناتور جمهوری خواه: اگر بایدن رئیس جمهور گردد، استیضاحش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور جمهوری خواه: اگر بایدن رئیس جمهور گردد، استیضاحش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید