سلیمانی: گل پرسپولیس صحیح بود

به گزارش ورزش من و تو، کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که گل پرسپولیس بعد از دفع مدافع پارس جنوبی به ترابی رسید و مهاجم پرسپولیس با تیزهوشی گل را به ثمر رساند.

سلیمانی: گل پرسپولیس صحیح بود

حیدر سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره داوری دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم گفت: موعود بنیادی فر نشان داد که به تجربه کامل رسیده است و نشانی از قضاوت محتاطانه در این داور بین المللی دیده نشد و تیم داوری با هماهنگی خوب بازی را قضاوت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همواره وقتی قوانین جدید ابلاغ می گردد ممکن است ناهماهنگی هایی بین داوران و یاری داوران بوجود آید، در این بازی شاهد بودیم که اشتباهی صورت نگرفته است و در دقیقه 5 بازی یکی از قوانین جدید رخ داد و توپ به بدن داور مسابقه برخورد کرد. در این لحظه داور بازی را متوقف کرد و در ادامه برای آغاز مجدد دراپ بال انجام شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خاتمه با بیان اینکه گل پرسپولیس صحیح بود، توضیح داد: در نیمه دوم گل پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که ترابی در وضعیت آفساید بود اما توپ بعد از دریافت توسط مدافع و بازی کردن با توپ به مهاجم پرسپولیس رسید و به عبارتی ترابی با زرنگی توپ را از مدافع ربود و به گل تبدیل کرد که یاری داور به درستی ادامه بازی داد. اخطارهایی هم که در این بازی داده شد صحیح بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 316

به "سلیمانی: گل پرسپولیس صحیح بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمانی: گل پرسپولیس صحیح بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید