سعیدی: طبق تقویم فدراسیون پیش رفتیم

به گزارش ورزش من و تو، رییس فدراسیون گلف گفت: برای نخستین بار توانستیم در رقابت های انفرادی گلف در آسیا در صندلی بیست و یکم قرار بگیریم.

سعیدی: طبق تقویم فدراسیون پیش رفتیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

کیکاووس سعیدی با حضور در غرفه خبرنگاران در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری درباره برنامه های فدراسیون گلف در سال 96، اظهار کرد: سال جاری تقریبا پیش از 80 درصد از برنامه هایی که در تقویم فدراسیون گنجانده شده بود را اجرا کردیم. بیشتر این برنامه های اجرا شده در حوزه آموزش و استعدادیابی بود. همچنین مسابقات، اعزام ها و اردوها را نیز به صورت منظم در طول سال بر اساس پیش بینی های اجرا شده برگزار کردیم.

رییس فدراسیون گلف اضافه نمود: در بخش بانوان تیم ملی به دو رویداد بین المللی در کشورهای بلژیک و تایلند اعزام شد. در بخش آقایان دو هفته پیش تیم ملی به بانکوک برای حضور در رقابت های بین المللی تایلند اعزام شد که این مسابقات جنبه تدارکاتی برای تیم ملی داشت. همچنین در مسابقات انفرادی مردان آسیا که به میزبانی کشور نیوزیلند و با حضور 126 گلف باز برتر آسیا برگزار گردید، علی خزان بیک پیروز شد به عنوان بیست و یکمی نائل آید.

سعیدی گفت: علاوه بر این هفته آینده تیم ملی مردان برای حضور در رقابت های تیمی مردان آسیا با ترکیب چهار نفر اعزام می شوند.

او اعلام کرد: تمرکز فدراسیون گلف در سال های گذشته بر روی آموزش و استعدادیابی بوده است.

سعیدی در مورد پروژه بزرگ ترین مجموعه گلف خاورمیانه که در سال 91 و با حضور وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شد، گفت: این یک طرح غیردولتی بود هر چند وزیر ورزش و جوانان در آن سال برای افتتاح این مجموعه حضور داشت. از آنجایی که طراحی نقشه های این مجموعه توسط شرکت های خارجی صورت گرفته بود از نظر فنی مجموعه مورد تایید فدراسیون است و در حال حاضر تعداد دو میدان کارش به اتمام رسیده است. مشکلاتی که در مورد تکمیل نشدن این مجموعه در سال های اخیر بوده به دلیل کم کاری هایی بود که از سوی شرکت مجری اجرا شده است چرا که فدراسیون گلف خود مشوق تاسیس چنین مجموعه هایی برای پیشرفت این رشته در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 605

به "سعیدی: طبق تقویم فدراسیون پیش رفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: طبق تقویم فدراسیون پیش رفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید