سخنگوی انصارالله یمن: عربستان همچنان به تجاوزاتش ادامه می دهد

به گزارش ورزش من و تو، سخنگوی جنبش انصارالله اعلام نمود که عربستان سعودی و همپیمانان آن همچنان بر ادامه جنگ و محاصره یمن تاکید دارند.

سخنگوی انصارالله یمن: عربستان همچنان به تجاوزاتش ادامه می دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله روز دوشنبه در دیدار با سفیر فرانسه در یمن اعلام نمود که عربستان سعودی و حامیان آن همچنان بر ادامه حملات خود و محاصره یمن تاکید دارند.

به گزارش المسیره، عبدالسلام که رئیس هیأت مذاکره کننده صنعاء در گفت وگوهای صلح یمن نیز هست، در این دیدار که در مسقط انجام شده است، گفت: ائتلاف متجاوز با توقیف کشتی های تجاری و تحریم مالی، حملات خود به یمن را تشدید نموده است.

وی تاکید نمود که ائتلاف سعودی تاکنون هیچ تصویر واقعی از حملات خود به یمن را ارائه ننموده است و این نشان می دهد که ائتلاف سعودی همیشه خواهان ادامه جنگ هستند.

از سوی دیگر، سفیر فرانسه در یمن ضمن ابراز امیدواری درباره جایگزینی صلح یمن اعلام نمود که طرح رئیس شورای عالی سیاسی یمن در خصوص توقف حملات بالستیکی و پهپادی به عربستان، گامی مثبت به سوی تحقق صلح است.

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن اخیرا اعلام نموده که ارتش یمن به صورت داوطلبانه عملیات های خود علیه اهداف سعودی را متوقف کند و امید است که ریاض نیز به حملات خود انتها دهد، اما ائتلاف سعودی از آن موقع تا کنون بیش از 300 بار به یمن حمله هوایی نموده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 451

به "سخنگوی انصارالله یمن: عربستان همچنان به تجاوزاتش ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی انصارالله یمن: عربستان همچنان به تجاوزاتش ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید