سائرون: تظاهرات میلیونی دیروز چهره درخشان ضد اشغالگری عراقی ها را نشان داد

به گزارش ورزش من و تو، ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر با صدور بیانیه ای گفت که تظاهرات میلیونی مردم عراق چهره درخشان ملت در مخالفت با اشغالگری خارجی و به ویژه آمریکایی را نشان داد.

سائرون: تظاهرات میلیونی دیروز چهره درخشان ضد اشغالگری عراقی ها را نشان داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه السومریه، ائتلاف پارلمانی سائرون امروز شنبه با صدور بیانیه ای گفت که تظاهرات میلیونی بغداد نشان دهنده چهره درخشان ملت عراق در رد اشغالگری بود که خواستار تمامیت ارضی این کشور شد. این بیانیه حمایت خود از اظهارات مقتدی صدر رئیس این فراکسیون در خصوص مناسبات بین عراق و کشورهای خارجی را اعلام و خواستار اجرای نکات اساسی موجود در این بیانیه شد.

سائرون در بیانیه امروز خود تاکید کرد که دیروز صدای ملت عراق تکلیف معین شده در گزینه های ملی و حمایت از مواضع قاطع در رد موجودیت خارجی و به صورت ویژه موجودیت آمریکایی ها در عراق را نشان داد.

بر اساس این گزارش، تظاهرات میلیونی دیروز پیام آشکاری بود که نشان دهنده چهره درخشان ملت عراق در رد اشغالگری بود که خواستار حفظ تمامیت ارضی خود شدند و همه دنیا باید به این پیام و صدا احترام بگذارند، چرا که این همان دموکراسی در مقام انسانی خود است که حق ملت ها در مطالبه حقوق مشروع خود را مورد حمایت قرار می دهد و یکی از مهم ترین این حقوق احترام به تمامیت ارضی کشورها و عدم تجاوز به آن است.

بیانیه در سرانجام تاکید می کند که فراکسیون سائرون با تمامی احترام در کنار میلیون ها تظاهرات کننده که خواستار تمامیت ارضی و استقلال عراق بودند، ایستاده است و ما از همه جریانهای ملی گرا و دولت عراق می خواهیم که برای اجرای مطالب اساسی موجود در بیانیه مقتدا صدر جهت دور نگهداشتن عراق از شر جنگ وارد عمل شود تا ما بتوانیم تمامیت ارضی کشور را از طریق راهکارهای قانونی و سیاسی و دیپلماتیک اعمال کنیم و جان ملت عراق در امان بماند و ثبات در کشور حفظ شود.

منطقه الجادریه در شهر بغداد روز گذشته شاهد تظاهرات میلیونی مردم عراق برای تاکید بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی از کشورشان بود .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 744

به "سائرون: تظاهرات میلیونی دیروز چهره درخشان ضد اشغالگری عراقی ها را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سائرون: تظاهرات میلیونی دیروز چهره درخشان ضد اشغالگری عراقی ها را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید