رییس هیات مدیره پرسپولیس: پول بودیمیر کامل پرداخت شده است خبرنگاران

به گزارش ورزش من و تو، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پول بودیمیر را پرداخت کردیم و مسئله ای برای جابجایی وجود نخواهد داشت.

رییس هیات مدیره پرسپولیس: پول بودیمیر کامل پرداخت شده است خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزتری دانشجو، ماجرای مطالبات ماریو بودیمیر به یکی از چالش های ماه های اخیر باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است. چند روز پیش بود که باشگاه پرسپولیس گفت که پنجره جابجاییی به خاطر شکایت این مهاجم کروات بسته شده اما باشگاه در کوشش است تا باز شدن پنجره جابجایی این مشکل را حل نماید.

همچنین باشگاه در خبری دیگر، پرداخت قسمتی از مطالبات بودیمیر را تایید کرد اما همچنان بسته بودن پنجره جابجاییی باشگاه به یکی ازنگرانی های اصلی پرسپولیسی ها تبدیل شده است.

به همین دلیل مجید صدری در خصوص آخرین شرایط پرداخت مطالبات این بازیکن گفت: مطالبات بودیمیر به طور کامل پرداخت شده و تنها منتظر دریافت تاییدیه این پرداخت از سوی این بازیکن و وکیلش هستیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه طرفداران نگران بسته ماندن پنجره جابجاییی تا زمان باز شدن این پنجره هستند، اضافه نمود: ما این پول را پرداخت کردیم و جای نگرانی نیست. این پول پرداخت شده و پنجره جابجاییی در زمان معین باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1474

به "رییس هیات مدیره پرسپولیس: پول بودیمیر کامل پرداخت شده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس هیات مدیره پرسپولیس: پول بودیمیر کامل پرداخت شده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید