رهبر کودتای تایلند: تا یک سال انتخابات برگزار نخواهد شد

به گزارش ورزش من و تو، رئیس شورای نظامی تایلند، روز آدینه، بیان کرد برای اینکه به برقراری آشتی ملی و انجام اصلاحات زمان داده گردد، حداقل تا یک سال دیگر در این کشور انتخاباتی برگزار نخواهد شد.

رهبر کودتای تایلند: تا یک سال انتخابات برگزار نخواهد شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژنرال پرایوت چان اوچان، آدینه شب در نطقی تلویزیونی از طرح یک سال و سه ماهه تا زمان برگزاری انتخابات اطلاع داد.

وی بیان کرد برنامه اصلی این نقشه راه آشتی ملی ظرف مدت دو یا سه ماه است. دومین مرحله تشکیل شورای اصلاحات اجرای اصلاحات و خاتمه دادن به درگیری ها است. در مرحله سوم نیز انتخابات برگزار می گردد.

این طرح شورای نظامی حاکم بر کشور که تا حد زیادی به برنامه تظاهرات نمایندگان مخالف شباهت دارد، بعد از هفت ماه اعتراضات ارتش را مجبور کرد وارد مناقشه سیاسی و سرنگون کردن دولت گردد. تظاهرات نمایندگان خواهان تاسیس شورای مردم برای انجام اصلاحات قبل از برگزاری انتخابات در مهلت یک ساله بودند.

ژنرال پرایوت که با نظارت، منع رفت و آمد و ممنوعیت برگزاری تظاهرات آزادی های عمومی را به شدت محدود نموده است، تأکید کرد از 22 مه (تاریخ کودتا) اوضاع بهتر شده است.

این ژنرال تایلندی از جامعه جهانی خواست این موضوع را درک نمایند که تایلند برای تغییر مواضع و ارزش ها و بهبود دموکراسی به زمان احتیاج دارد.

اتحادیه اروپا، شریک تجاری اصلی تایلند، روز پنجشنبه بیان کرد تنها راه ادامه حمایت خود از بانکوک طرحی دقیق و تعریف شده برای گذر به دموکراسی است.

ارتش تایلند بیش از یک هفته پیش با کودتا قدرت را در دست گرفت و شماری از چهره های برجسته سیاسی را بازداشت کرد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 470

به "رهبر کودتای تایلند: تا یک سال انتخابات برگزار نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کودتای تایلند: تا یک سال انتخابات برگزار نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید