دیدار با فجر بهترین بازی استقلال بود

به گزارش ورزش من و تو، اکبر کارگر جم در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص پیروزی استقلال برابر فجر سپاسی در جام حذفی گفت: فجر از تیم های خوب لیگ دسته اول می باشد و از حق نگذریم کلاس این تیم چیزی از خیلی از تیم های لیگ رجحان کم ندارد. با این وجود فجری ها برابر استقلال حرف چندانی برای گفتن نداشته اند.

دیدار با فجر بهترین بازی استقلال بود

وی افزود: استقلال در حالی با سه گل برنده این بازی شد که چهره شاخص بازی، دروازه بان تیم فجر بود و این نشان از اشتها و میل بالای آبی پوشان به پیروزی در این بازی داشت. اگر اشتباهات داوری، بدشانسی استقلال و درخشش دروازه بان تیم فجر نبود، قطعا نتیجه بسیار پرگل تر از این می شد که الان شکل گرفته است.

کارگرجم گفت: این بازی را می توان بهترین عملکرد آبی پوشان از ابتدای فصل تاکنون دانست چون نه تنها با نتیجه خوب حریف خود را شکست داده اند، بلکه در تمامی دقایق بازی از نظر تاکتیکی بر حریف مسلط بودند تا جایی که هیچ موقعیت گلی به تیم مقابل ندادند.

پیشکسوت استقلال در ادامه بیان داشت: فجر تیم خوبی بود و می توانست از غفلت احتمالی استقلال استفاده کند. آنها برای این بازی برنامه داشتند و این کاملا مشهود بود اما شاگردان استراماچونی آنقدر خوب بودند که تیم خوب فجر در این بازی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 489

به "دیدار با فجر بهترین بازی استقلال بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار با فجر بهترین بازی استقلال بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید