دست دلال ها را از تیم های پایه استقلال کوتاه کردیم

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، سعید مراغه چیان کاپیتان سابق استقلال و یکی از بهترین هافبک های میانی تاریخ این باشگاه که سالها با پیراهن شماره 4 در این تیم خوش درخشید، بعد از خداحافظی از مستطیل سبز با تاسیس آموزشگاه فوتبال به پرورش استعدادهای فوتبالی در تیم های پایه پرداخت و با 39 سال سابقه در مدیریت آموزشگاه، اخیرا به عنوان مدیر آموزشگاه باشگاه استقلال انتخاب و مشغول به کار شد.

دست دلال ها را از تیم های پایه استقلال کوتاه کردیم

مدیر آموزشگاه باشگاه در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: با انتخاب حسین صدر محمدی، ایوب اصغرخانی، علیرضا اکبرپور، علی جانملکی و رضا حسن زاده برای 5 رده سنی کارمان را شروع کردیم و یافتن بازیکنان مستعد و انتخاب برای تیم های پایه استقلال را سرلوحه کارمان قرار دادیم.

وی اضافه نمود: خوشبختانه با یاری مربیان و سرپرست ها توانستیم دست دلال ها را از تیم های پایه استقلال کوتاه کنیم تا جا برای بازیکنان مستعد هرچه بیشتر باز گردد.

مراغه چیان بیان داشت: اولین هدف ما معرفی بازیکن به تیم بزرگسالان است و در کنار آن به کسب عنوان در همه رده های پایه هم فکر می کنیم.

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استقلال از گذشته های دور تا به امروز به کار سازندگی در تیم های پایه پرداخته و بسیاری از بزرگان این باشگاه از تیم های جوانان و امید به بزرگسالان رسیده اند. شاید این فرایند تاحدودی در سال های اخیر قطع شده باشد اما باید این رویه در باشگاه بار دیگر ایجاد گردد و اگر زمان کافی برای کار در آموزشگاه باشد می توان با سرعتی متعارف بازیکنان زیادی به بزرگسالان داد.

مراغه چیان در ادامه بیان داشت: یکی از دلایل افزایش بی رویه قیمت بازیکنان نیز همین کم کاری آموزشگاه ها در سراسر کشور است. وقتی باشگاه های فوتبال از یکی از وظایف ذاتی خود که سرمایه گذاری در آموزشگاه ها و امر سازندگی در تیم های پایه است رویگردان می شوند، نتیجه همین می گردد که بازیکنان زیادی در سطح بزرگسالان باقی نمی ماند و مدیران برنامه بازیکنان هم با استفاده از همین خلاء، قیمت بازیکنان را چند برابر افزایش می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1183

به "دست دلال ها را از تیم های پایه استقلال کوتاه کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست دلال ها را از تیم های پایه استقلال کوتاه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید