دستگیری 26 معتاد متجاهر در بندرانزلی

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری 26 معتاد متجاهر و سه خرده فروش موادمخدر در این شهرستان اطلاع داد.

دستگیری 26 معتاد متجاهر در بندرانزلی

سرهنگ مجید حسینی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: طرح یک روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در بندرانزلی اجرا شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در اجرای این طرح 26 معتاد متجاهر و سه خرده فروش موادمخدر در سطح شهرستان بندرانزلی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند اظهار کرد: خرده فروشان موادمخدر هم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

حسینی هدف از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش احساس امنیت در جامعه و همچنین پیشگیری از وقوع جرائم مطرح نمود.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بر نقش مؤثر همکاری مردم در انجام ماموریت های پلیس تاکید نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در انتها از شهروندان خواست، در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به وسیله سامانه 110 به پلیس گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 696

به "دستگیری 26 معتاد متجاهر در بندرانزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 26 معتاد متجاهر در بندرانزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید