دستگیری اعضای باند جعل و پولشویی در البرز

به گزارش ورزش من و تو، رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند جعل و پولشویی که در پوشش راه اندازی سوپرمارکت یا فروشنده دوره گرد اقدام به برداشت از حساب های مردم نموده بودند اطلاع داد.

دستگیری اعضای باند جعل و پولشویی در البرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی رصد باندهای سرقت و کیف قاپی توسط واحد اطلاعات اداره آگاهی استان البرز، یک باند که اقدام به پولشویی ، کلاهبرداری و جعل کارت های بانکی می کرد، شناسایی و دستگیری اعضای باند به صورت جداگانه در دستورکار این اداره نهاده شد.

وی ادامه داد: طی اقدام پلیسی و رصد فعالیت های این باند محرز شد که یکی از اعضای اصلی باند با اجاره مغازه در مناطق همجوار استان البرز با همکاری تعدادی دیگر به وسیله نصب اسکمیر بر روی دستگاه پوز اقدام به کپی اطلاعات کارت های عابر بانک خریداران نموده است.

وی اضافه نمود: این افراد اطلاعات کارت ها را بر روی کارت های خام کپی نموده و به وسیله پولشویی، خرید لوازم لوکس و گران قیمت، سکه و طلا اقدام به تخلیه حساب مشتریان می کردند.

سرهنگ نادربیگی خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه شش نفر از اعضای باند دستگیر و در بازرسی از محل اختفای متهمان یک دستگاه پوز به همراه اسکیمر، چاپگر کارت عابر بانک، پرینتر رنگی، اسکنر، 18 عدد کارت عابر بانک به نام اشخاص مختلف، 160عدد کارت عابر بانک خام و تعدادی اموال خریداری شده به وسیله پولشویی شامل 9 عدد ساعت به ارزش 450 میلیون ریال، طلا و جواهر به ارزش 500 میلیون ریال، تعداد زیادی لوازم منزل کشف شد.

لازم به ذکر است طی آنالیز های صورت گرفته متهمان تاکنون به 28 میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 480

به "دستگیری اعضای باند جعل و پولشویی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری اعضای باند جعل و پولشویی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید