دریافت کننده واکسن جانسون و جانسون با کرونا در بیمارستان بستری شد

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، یک مرد اهل نیوجرسی آمریکا با دریافت واکسن کووید 19، به این بیماری مبتلا شده و اکنون در بیمارستان بستری است.

دریافت کننده واکسن جانسون و جانسون با کرونا در بیمارستان بستری شد

این مرد فرانسیسکو کوزم نام دارد و 52 ساله است و واکسن تک دوز جانسون و جانسون را در 6 مارس دریافت کرده بود.

تخمین زده می شود دو هفته پس از دریافت این واکسن، ایمنی در بدن فرد به وجود می آید. از سوی دیگر طبق اطلاعات موجود، این مرد توصیه های بهداشتی درباره فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت می کرده است.

دختر او در مصاحبه با نیویورک پست گفت: با وجود تمام این موارد پدرم در یکم آوریل بیمار شد. او سرفه می کرد، تب و لرز داشت و تمام علائم در او نمایان بود.

او پدرش را به کلینیک برد که در آنجا پس از تست کووید 19 تعیین شد به بیماری مبتلا است. به کوزم دستور داده شد تا 10 روز خود را قرنطینه کند. با این وجود شرایط این مرد 52 ساله بدتر شد و یک هفته بعد وی برای تنفس با مشکل روبرو شد. در نهایت اورژانس او را بیمارستان منتقل کرد.

وی هم اکنون در شرایط حساسی واقع شده است و در بیمارستان تحت درمان است. دختر این مرد می گوید: همسرم، فرزندانم و مادرم همه به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

علاوه بر کوزم، اشلی آلن 31 ساله که در 10 مارس واکسن کووید 19 جانسون و جانسون دریافت کرده بود، نیز به کووید 19 مبتلا شده است.

این درحالی است که به گفته کارشناسان هیچیک از واکسن های فعلی 100 درصد تأثیرگذار نیستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1536

به "دریافت کننده واکسن جانسون و جانسون با کرونا در بیمارستان بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت کننده واکسن جانسون و جانسون با کرونا در بیمارستان بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید