خبرنگاران سرویس پست ویژه تحویل در باجه در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

به گزارش ورزش من و تو، زاهدان- خبرنگاران- مدیر کل پست سیستان و بلوچستان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان سرویس پست ویژه تحویل در باجه از امروز (شنبه) در این استان راه اندازی شد.

خبرنگاران سرویس پست ویژه تحویل در باجه در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

راهنمایی الله کرد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در راستای خدمات رسانی به هم استانی های عزیز در این سرویس فرستندگان، مرسولات خویش را با استفاده از سرویس ویژه به دفاتر پستی خصوصی و دولتی تحویل داده و این مرسوله در ساعت 9 صبح روز بعد در باجه پست منطقه 13 پستی تهران واقع در چهارراه لشکر قابل تحویل به گیرنده خواهدبود.

وی گفت: این مرسولات با سریعترین امکان پروازی به تهران حمل و در صورت عدم مراجعه گیرنده به مدت هفت روز در پست منطقه 13 نگهداری و سپس به فرستنده اعاده می گردد.

مدیر کل پست سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این سرویس در مرحله نخست در باجه های پستی خصوصی و دولتی شهرستان های زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر و سراوان شروع شد و در فاز دوم در بقیه شهرهای استان اجرایی می گردد.

وی اعلام کرد: حداقل و حداکثر وزن قابل قبول برای ارسال مرسوله از 10 گرم تا 10 کیلوگرم و صرفا در بسته بندی های مورد قبول پست صورت خواهد گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1591

به "خبرنگاران سرویس پست ویژه تحویل در باجه در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرویس پست ویژه تحویل در باجه در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید