خبرنگاران تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر کردستان به مناطق زلزله زده اعزام شدند

به گزارش ورزش من و تو، سنندج - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی وقوع زلزله 4.4 ریشتری در حوالی شویشه، تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان در شهرهای سنندج و سروآباد به روستاهای این منطقه اعزام شدند.

خبرنگاران تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر کردستان به مناطق زلزله زده اعزام شدند

پیغام جلالی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران به اعزام تیم های ارزیاب جمعیت هلال استان از شهرهای سنندج و سروآباد به مناطق زلزله زده شویشه اشاره و گفت: تا به امروز در روستاهای عظیم بخش مرکزی سروآباد هیچگونه گزارشی مبنی بر خسارات احتمالی گزارش نشده است.

وی اضافه نمود: تیم های عملیاتی شهرهای مریوان، سروآباد، دیواندره و سنندج در آماده باش کامل هستند و در صورت احتیاج به این مناطق امدادرسانی انجام خواهد شد.

محمد فلاحی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: طبق آخرین گزارش ها یک باب واحد مسکونی در روستای پایگلان سروآباد بر اثر زلزله 4.4 ریشتری شهر شویشه(توابع سنندج) تخریب شده است.

به گزارش خبرنگاران، ساعت 18 دقیقه و 44 ثانیه بامداد شنبه 18 اردیبهشت، حوالی شهر شویشه از توابع سنندج را لرزاند. این زمین لرزه در موقعیت طول جغرافیایی 46.6 و عرض جغرافیایی 35.21 و در عمق 10 کیلومتری زمین روی داد.

این زمین لرزه در 17 کیلومتری شهر شویشه(از توابع سنندج)، 24 کیلومتری سروآباد و 37 کیلومتری سنندج و 106 کیلومتری کرمانشاه رخ داد.

این زلزله در شهرهای سنندج، سروآباد و مریوان احساس شد.

شهر شویشه در 45 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1613

به "خبرنگاران تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر کردستان به مناطق زلزله زده اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر کردستان به مناطق زلزله زده اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید