خبرنگاران توسعه نقاط کم برخوردار را مدنظر داریم

به گزارش ورزش من و تو، همدان- خبرنگاران- رییس مجمع خیرین ورزش یار همدان گفت: توسعه نقاط کم برخوردار از امکانات ورزشی را مدنظر داریم و سیاست مجمع بر این پایه پایدار است.

خبرنگاران توسعه نقاط کم برخوردار را مدنظر داریم

هادی سبزواری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: شناسایی نقاط کم برخوردار از فضاها و امکانات ورزشی رویکرد این مجمع است و تا به امروز در بعضی مناطق نظیر روستای ارزانفود نسبت به ساخت سالن چندمنظوره اقدام شده است.

وی اعلام کرد: اخذ مجوزهای قانونی ساخت و ساز توسط خیران در حوزه ورزش احتیاج به دوندگی ندارد و مسوولیت انجام تمامی مراحل را با همکاری دستگاه ورزش استان برعهده داریم.

سبزواری اضافه کرد: از مشارکت خیران و سرمایه داران در ساخت و ساز فضاهای ورزشی در سطح استان استقبال می کنیم و هیچ گونه دغدغه ای برای صدور مجوزهای قانونی وجود ندارد.

وی با تاکید بر لزوم راه اندازی مجمع خیرین ورزش یار در سطح شهرهای مختلف استان همدان گفت: این مجمع در راستای یاری به توسعه ورزش گام بر می دارد.

رییس مجمع خیرین ورزش یار همدان یادآور شد: اولویت این مجمع تکمیل طرح های نیمه تمام ورزش استان است و صندق اقتصادی - اعتباری خیرین نیز راه اندازی شده است تا برآوردهای لازم برای تکمیل این طرح ها با توجه به سهم آورده موجود داشته باشیم.

وی استقبال خیران استان از عضویت در این مجمع ورزشی را مطلوب دانست و گفت: خیرین ورزش یار چراغ راه توسعه ورزش استان هستند.

مجمع خیرین ورزش بار همدان از دهه 80 راه اندازی شده است.

این مجمع تا به امروز در تکمیل و راه اندازی بیش از 20 مجموعه ورزشی در سطح استان مشارکت داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1057

به "خبرنگاران توسعه نقاط کم برخوردار را مدنظر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه نقاط کم برخوردار را مدنظر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید