خبرنگاران توسعه متوازن مهریز در گرو همکاری خبرنگاران است

به گزارش ورزش من و تو، یزد- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: توسعه همه جانبه این شهرستان در گرو همکاری خبرنگاران ، تهیه و ارائه گزارش ها و اخبار موثق و مستند است.

خبرنگاران توسعه متوازن مهریز در گرو همکاری خبرنگاران است

محمدجواد برزگر منشادی، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز اضافه نمود: حضور فعال نمایندگان رسانه های گروهی در برنامه ها، تهیه و انعکاس گزارش ها به نفع مردم، مورد حمایت دولت است.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید شفاف، صادقانه و به دور از افراط و تفریط و بزرگ نمایی امور صادقانه و دقیق نسبت به انعکاس اخبار و ظرفیت های منطقه اقدام نمایند.

این مسئول توضیح داد: برای موفقیت مدیران و خدمت بهتر به مردم بدون شک حضور فعال خبرنگاران در برنامه ها و ارائه نظرهای موثق بسیار اثربخش و مورد تاکید است.

به گفته برزگر منشادی، برگزاری جلسه خبرنگاران با مدیران دستگاه های اجرایی و همراهی و حمایت اصحاب رسانه باید در منطقه بر حسب ضرورت پیگیری و برگزار گردد.

وی تاکید نمود: دولت و مسئولان از فعالان عرصه خبر که به عنوان پل ارتباطی بین مردم و خادمان خود در شهرستان هستند حمایت می نماید و همیشه باید برای بیان ظرفیت های منطقه اقدام کرد.

در این نشست خبرنگاران با ارائه گزارشی از وضعیت خبری، خواهان حمایت و همراهی در طرح ها شدند و برگزاری جلسه با مدیران و برگزاری دوره های آموزشی و تقویت روابط عمومی ها نیز مورد تاکید نهاده شد.

مهریز 10 خبرنگار فعال و 2 نشریه محلی دارد.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

7541/ ‬ 2047/

معاون فرمانداری مهریز

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 233

به "خبرنگاران توسعه متوازن مهریز در گرو همکاری خبرنگاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه متوازن مهریز در گرو همکاری خبرنگاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید