خبرنگاران شروع به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی

به گزارش ورزش من و تو، تهران- خبرنگاران- رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: از روز شنبه (11 اردبیهشت) مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل آغاز به کار خواهند کرد.

خبرنگاران شروع به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ علی محمدی اضافه نمود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و نظر به این که شرایط رنگ بندی استان های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل از قرمز به نارنجی تغییر یافته است، از روز شنبه دهم اردبیهشت ماه امسال مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک این چهار استان، به هموطنان خدمات رسانی خواهند کرد.

سرهنگ محمدی گفت: مردم این چهار استان هم اکنون می توانند نسبت به اخذ نوبت دهی اینترنتی جهت مراجعه به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اقدام کنند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در مورد تاریخ وکالتنامه های منقضی شده نیز بیان داشت: مدت تعطیلی فعالیت مراکز به تاریخ وکالتنامه های منقضی شده اضافه نموده خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص نیست.

وی در انتها از مراجعین درخواست کرد، نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک بیش از پیش توجه کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1590

به "خبرنگاران شروع به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید