حزب حاکم هند: نوجوت سدو حق تعریف از پاکستان و عمران خان را نداشت

به گزارش ورزش من و تو، در پی حضور نماینده مجلس هند در آئین افتتاح کریدور کرتارپور و تمجید وی از عمران خان، حزب حاکم هند به شدت از وی انتقاد کرد.

حزب حاکم هند: نوجوت سدو حق تعریف از پاکستان و عمران خان را نداشت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از دیلی هندوستان اکسپرس، سمبت پاترا سخنگوی حزب بی جی پی ضمن انتقاد از نوجوت سدو نماینده عضو حزب کانگریس گفت: او حق تعریف از عمران خان نخست وزیر پاکستان را نداشته است.

وی توضیح داد: این نماینده مجلس هند با شرکت در آئین افتتاحیه کریدور مالی کرتارپور از پاکستان و عمران خان تمجید نموده و علیه دولت هند سخنرانی نموده است.

پاترا گفت: سدو نباید خود را نماینده تمام سیک مذهب های دنیا بداند زیرا کسی این حق را به او نداده است که به نمایندگی از تمام سیک مذهب ها سخن بگوید.

سخنگوی حزب حاکم هند اضافه کرد: این برای یک نماینده مجلس هند زیبنده نیست که نخست وزیر کشور پاکستان را شیر و پادشاه خطاب کند.

پاترا ضمن انتقاد از بازیکن سابق تیم ملی کریکت هند گفت: اینکه سدهو می گوید افتتاح کریدور مالی کرتارپور لطف پاکستان به هند بوده است از نگاه ما کاملا مضحک است.

وی تاکید نمود: حزب کانگریس و به خصوص سران این حزب باید از ما عذر خواهی نمایند و دیگر اجازه ندهند که سدهو چنین حرفهایی را به زبان بیاورد.

لازم به ذکر است نوجودت سدو که دوستی دیرینه ای با عمران خان دارد به عنوان یکی از نمایندگان مجلس هند در آئین افتتاح کریدور مالی کرتارپور بین هند و پاکستان شرکت نموده و اقدام عمران خان را مورد تمیجد قرار داد.

وی به عنوان یک سیک مذهب توضیح داد: اقدام دولت پاکستان در تسهیل سفر اتباع سیک مذهب هند برای حضور در آرامگاه باباگرونانک قدم بسیار بزرگی است که سیک مذهبان آن را فراموش نخواهند کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 479

به "حزب حاکم هند: نوجوت سدو حق تعریف از پاکستان و عمران خان را نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب حاکم هند: نوجوت سدو حق تعریف از پاکستان و عمران خان را نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید