جنگنده روسیه هواپیمای شناسایی آمریکا را رهگیری کرد

به گزارش ورزش من و تو، به گزرش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنگنده میگ 31 روسیه هواپیمای شناسایی آمریکا که به سمت مرزهای روسیه بر فراز دریای چوکوتسکی (Chukotsk) -بخشی از اقیانوس شمالگان یا منجمد شمالی که در شمال تنگه برینگ قرار دارد- در حرکت بود را رهگیری کرد.

جنگنده روسیه هواپیمای شناسایی آمریکا را رهگیری کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه (NDCC) وابسته به وزارت دفاع این کشور امروز پنجشنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که یک فروند جنگنده روسی میگ 31 این کشور پیروز به رهگیری هواپیمای شناسایی آمریکا بر فراز دریای چوکوتسکی در اقیانوس شمالگان (منجمد شمالی) و در نزدیکی مرزهای روسیه شده است.

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، جنگنده روسی میگ 31 در این عملیات توانسته است هواپیمای جاسوسی آمریکایی را از مرزهای این کشور دور کند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: پس از نزدیک شدن یک هواپیمای آمریکائی به حریم هوایی روسیه، جنگنده میگ 31 به پرواز عایدی و مأموریت خود را با پیروزیت به انجام رسانده است.

بر اساس اعلام مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، هواپیمای جاسوسی آمریکائی از نوع بوئینگ راهبردی RC-135 شناسائی شد.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این بیانیه می افزاید: تمامی مراحل پرواز جنگنده مذکور کاملاً منطبق با مقررات بین المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت و به هواپیمای آمریکائی اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1665

به "جنگنده روسیه هواپیمای شناسایی آمریکا را رهگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده روسیه هواپیمای شناسایی آمریکا را رهگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید