جنجال دوباره آزمون در روسیه

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش اسپورت 24، سردار آزمون، مهاجم زنیت در یک رستوران در سن پترزبورگ در کنار میلانا تولپانوا همسر سابق الکساندر کرژاکوف (ملی پوش پیشین روسیه با 91 بازی ملی) مشاهده شد. تولپانوا یک کودک 3 ساله به نام تولیپووا و چند دختر دیگر دارد.

جنجال دوباره آزمون در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ویدئوی حضور آزمون و میلانا توسط یک مدل به نام کاترینا که در همان رستوران بود در اینستاگرام منتشر شد.

بنابراین، مهاجم زنیت دوباره قوانینی را که توسط این باشگاه در زمینه همه گیری ویروس کرونا مشخص شده بود، نقض کرد. پیش از این نیز صفا هادی، هافبک عراقی و سردار آزمون در یک عکس همدیگر را در آغوش گرفتند و خیلی زود این عکس از دیدار این دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و عراق منتشر شد که با واکنش شدید باشگاه زنیت روبرو شد.

باشگاه زنیت با صدور بیانیه ای نوشت: بازیکن ما در زمینه همه گیری کووید-19 قوانین مقرر در داخل باشگاه و تیم را نقض کرد و همچنین نگرش ناشایست خود را نشان داد و نه تنها سلامتی خود بلکه سلامتی خویشاوندان و اعضای تیم را به خطر می اندازد و بنابراین بر اساس پروتکل داخلی باشگاه، شدیدترین مجازات های انضباطی و اقتصادی برای سردار آزمون اعمال خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1039

به "جنجال دوباره آزمون در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال دوباره آزمون در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید