جام حذفی، میلان با گلزنی زلاتان رقیب یوونتوس در نیمه نهایی شد

به گزارش ورزش من و تو، تیم فوتبال میلان به فرایند خوب اخیرش ادامه داد و به جمع چهار تیم برتر رقابت های جام حذفی ایتالیا راه یافت.

جام حذفی، میلان با گلزنی زلاتان رقیب یوونتوس در نیمه نهایی شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ترکیبی ایتالیا پاییز 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان با فزونی 4 بر 2 در سرانجام وقت های اضافه بازی خانگی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل تورینو، رقیب یوونتوس در نیمه نهایی این جام شد.

پس از اینکه بوناونتورا در دقیقه 12 میلان را پیش انداخت، تورینو با گل های برمر در دقایق 34 و 71 تا آستانه پیروزی پیش رفت، اما چالهان اوغلو در اولین دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم گل تساوی روسونری را به ثمر رساند تا رقابت دو تیم به وقت اضافه کشیده گردد.

گل های چالهان اوغلو در دقیقه 106 و زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 108 فزونی 4 بر 2 تیم پیولی را رقم زد تا میلان با تداوم فرایند خوبش به بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل یوونتوس راه یابد.

از نکات جالب بازی می توان به ادای احترام تیم میلان به کوبی برایانت، بسکتبالیست تازه درگذشته آمریکایی با بازوبند مشکی و اقداماتی مانند تشویق در دقیقه 24 و برپایی بنری برای او، اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 665

به "جام حذفی، میلان با گلزنی زلاتان رقیب یوونتوس در نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی، میلان با گلزنی زلاتان رقیب یوونتوس در نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید