تکذیب خودکشی 4 جوان در دریای خزر به خاطر بازی نهنگ آبی ، اصل ماجرا چه بود؟

به گزارش ورزش من و تو، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران خودکشی 4 جوان را در دریای خزر به دلیل بازی نهنگ آبی تکذیب کرد و درباره علت غرق شدن آنها شرح داد.

تکذیب خودکشی 4 جوان در دریای خزر به خاطر بازی نهنگ آبی ، اصل ماجرا چه بود؟

به گزارش خبرنگاران، 4 پسر جوان از مدتی قبل در یک بازی موبایلی با یکدیگر آشنا شدند. آنها هر روز در گروهی که درست نموده بودند وارد می شدند و با یکدیگر بازی می کردند. بازی این گروه محبت آمیز ادامه داشت تا اینکه آنها که هر کدام اهل یکی از شهرهای کشور بودند، تصمیم گرفتند یکدیگر را ببینند. به این ترتیب آنها چند روز قبل از شهرهای تبریز، اردبیل، ایذه و اصفهان راهی ساحل محمودآباد شدند. آنها عصر روز یکشنبه برای تفریح به ساحل رفته بودند اما در حادثه ای عجیب 3 نفرشان در دریا غرق شدند.

  • فینال نهنگ آبی/ حادثه به روایت پلیس

به دنبال غرق شدن 3 پسر جوان در دریا شایعه های زیادی درباره خودکشی آنها مطرح شد. بعضی منابع خبری اعلام کردند آنها به دلیل بازی نهنگ آبی دست به خودکشی زده اند.

انتشار خبر خودکشی 3 پسر جوان در دریا موجب بهت و حیرت همه شد و خبر آن در شبکه های اجتماعی و پیغام رسان ها دست به دست می شد تا اینکه ساعتی بعد پلیس خودکشی آنها را به خاطر بازی نهنگ آبی تکذیب کرد و گفت آنها دچار حادثه شده اند.

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در این باره گفت: این حادثه روز یکشنبه در خیابان معلم محمودآباد، ساحل 14 رخ داد و بلافاصله تحقیقات پلیس در این خصوص شروع شد.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند 4 جوان از شهرهای تبریز، اردبیل، ایذه و اصفهان هنگام شنا در منطقه ممنوع غرق شده اند که با حضور به موقع ناجیان غریق 2 نفر از آنان از آب بیرون کشیده شدند و 2 نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند.

سرهنگ ساداتی در ادامه گفت: با انتقال 2 مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی دیگر از آنان نیز به علت شدت مصدومیت جان خود را در بیمارستان از دست داد.

ساداتی درباره انگیزه این 4 جوان و انتشار خبر خودکشی آنها به خاطر بازی نهنگ آبی گفت: براساس آنالیز های به عمل آمده و تحقیقات از یکی از نجات یافتگان حادثه، این 4 جوان در یک بازی موبایلی به صورت مجازی با یکدیگر آشنا شده و برای تفریح به محمودآباد آمده بودند که هنگام شنا دچار سانحه شدند.

به گفته وی تحقیقات تکمیلی دراین باره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: خودکشی دسته جمعی 4 جوان در دریای خزر | باز هم پای بازی نهنگ آبی وسط بود؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1163

به "تکذیب خودکشی 4 جوان در دریای خزر به خاطر بازی نهنگ آبی ، اصل ماجرا چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خودکشی 4 جوان در دریای خزر به خاطر بازی نهنگ آبی ، اصل ماجرا چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید