توضیحات وزارت بهداشت درباره داروهای بیماران خاص در نوروز

به گزارش ورزش من و تو، رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری های وزارت بهداشت درخصوص تامین داروهای بیماران خاص در نوروز 99 شرح داد.

توضیحات وزارت بهداشت درباره داروهای بیماران خاص در نوروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر مهدی شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص تمهیدات این وزارتخانه برای تامین داروی بیماران خاص در طول نوروز 99 گفت: از آنجاکه این بیماران دارای بیماری مزمن هستند، از گذشته شناسایی شده اند و بعید است که در طول ایام عید نوروز برای تهیه دارو با مشکل روبرو شوند.

وی اضافه نمود: هر بیماری پزشک خود را می شناسد و با او در ارتباط است. همچنین دُز دارویی که بیمار باید مصرف کند کاملا معین است و پزشکان تا پیش از فرارسیدن ایام تعطیلات، بیماران خود را مدیریت می نمایند.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری های وزارت بهداشت ادامه داد: برای تامین دارو و تجهیزات در طول عید تمهیدات لازم اندیشیده شده و به هیچ عنوان نگرانی برای موجودی دارو نداریم و توزیع به دقت انجام خواهد شد.

شادنوش درادامه با تاکید بر اینکه داروهای مصرفی بیماران خاص داروهایی نیستند که توزیع آن هفتگی انجام گردد، اظهار کرد: معمولا نیازهای دارویی بیمار بسته به نوع بیماری او برای چند ماه تامین می گردد و هیچ نگرانی نخواهیم داشت.

وی در مورد تامین داروی بیماران MPS در ایام نوروز نیز اعلام کرد: داروی این بیماران هم با یاری سازمان های مختلف تامین شده است و در طول عید در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 783

به "توضیحات وزارت بهداشت درباره داروهای بیماران خاص در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزارت بهداشت درباره داروهای بیماران خاص در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید