تمدید مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن تا انتها مهر

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران- معاون وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت تکمیل مدارک متقاضیان طرح ملی مسکن تا سرانجام مهرماه سال جاری اطلاع داد و گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.

تمدید مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن تا انتها مهر

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با توجه به این که در بعضی استان ها به دلایلی برای متقاضیان طرح ملی مسکن پیامک دریافت نکرده اند، مهلت تکمیل مدارک تا انتها مهرماه سال جاری تمدید شده است.

وی اضافه نمود: بر این اساس در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت، متقاضیان برای تکمیل مدارک و پیگیری ان به ادارات راه و شهرسازی استان ها مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت متقاضیان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید نیز به شرکت های عمران سراسر کشور مراجعه نمایند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: متقاضیان طرح ملی مسکن با مراجعه به ادارات کل راه و شهرسازی استان ها، بنیاد مسکن و شهرهای جدید از همکاران ما هدایت گرفته و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

محمودزاده با بیان اینکه این مهلت تمدید نخواهد شد، گفت: متقاضیانی که به هر دلیل برای تکمیل مدارک خود مراجعه نکرده اند تا انتها مهرماه برای این کار فرصت دارند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1119

به "تمدید مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن تا انتها مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن تا انتها مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید