تخت روانچی: اظهارات پامپئو هیچ جایگاهی در حقوق بین الملل ندارد

به گزارش ورزش من و تو، نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد تأکید کرد آنچه وزیر خارجه و دیگر مقامات آمریکایی درباره تحریم های تسلیحاتی علیه ایران مطرح می نمایند، هیچ جایگاهی در حقوق بین الملل ندارد.

تخت روانچی: اظهارات پامپئو هیچ جایگاهی در حقوق بین الملل ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مجید تخت روانچی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به کوشش های دولت آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران برای مدتی نامحدود، گفت: طبیعی است که کشور ها چنین چیزی را نمی پذیرند و قبول نخواهند کرد که خودشان را در کار بسیار زشتی که آمریکایی ها خلاف حقوق بین الملل انجام می دهند، شریک نمایند.

او با بیان اینکه این اقدام آمریکایی ها فرض باطلی است، توضیح داد: اینکه آمریکا بخواهد بگوید من عضوی از برجام هستم و از راستا قطع نامه 2231 استفاده کند، به یک طنز شباهت دارد.

سفیر ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک گفت: بنابراین آمریکایی ها هیچ حرف درست و حسابی و هیچ ادله حقوقی ندارند و مطمئنا از سوی کشور های ملل متحد و شورای امنیت مردود است.

تخت روانچی تاکید نمود: آنچه از سوی مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و بعضی دیگر از مقامات آمریکایی مطرح می گردد، مردود بوده و هیچ جایگاهی در حقوق بین الملل ندارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 956

به "تخت روانچی: اظهارات پامپئو هیچ جایگاهی در حقوق بین الملل ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخت روانچی: اظهارات پامپئو هیچ جایگاهی در حقوق بین الملل ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید