تحویل دو خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر تا انتها ترم تحصیلی ، سازمان سنجش باید بر اساس امکانات دانشجو پذیرش کند

به گزارش ورزش من و تو، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: دو خوابگاهی که به دلیل مسائل مجبور به تخلیه آن شده بودیم تا پایان ترم تحصیلی به دانشجویان تحویل داده می شود.

تحویل دو خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر تا انتها ترم تحصیلی ، سازمان سنجش باید بر اساس امکانات دانشجو پذیرش کند

عبدالمجید شاد، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به شرایط خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه و افزایش ظرفیت در سال جدید گفت: از دو سال قبل پایه ای را بنا گذاشتیم که بر اساس همین برنامه، برای سال جدید نه پیش بینی برای افزایش ظرفیت خوابگاه داریم و نه برنامه ای برای ساخت خوابگاه جدید خواهیم داشت.

وی افزود: پیش بینی ما این است چیزی حدود دو هزار دانشجو از بین 7 هزار دانشجوی دانشگاه داریم همان ظرفیت را پیش بینی می کنیم، البته توصیه معاونت دانشجویی به بخش آموزش دانشگاه و حتی سازمان سنجش و وزارت علوم این است که در پذیرش دانشجو به گونه ای باشد که به سمت افزایش کیفیت پیش برویم.

شاد ادامه داد: در جلسه های داخلی توصیه اکید کردیم که بتوانیم تا یک حدی ورودی خوابگاه ها را کم کنیم، تا بتوانیم کیفیت خوابگاه را افزایش دهیم. البته کیفیت خوابگاه خیلی بد نیست. بعضی خوابگاه هستند که امکانات بهبود کیفیت دارند برای نیم سال گذشته فعلی مسئله ای در البته پیک ظرفیت در نیم سال پاییز است که اینجا مسئله ای نداشتیم همه اسکان حتی دانشجویان نوبت دومان که متقاضی خوابگاه بودند اسکان پیدا کردند دو خوابگاه خودگردان را تخصیص داده بودیم و متقاضی جدی که خوابگاه نرسد نداشتیم.

وی ادامه داد: دو خوابگاه استیجاری داریم که دانشجویان نسبت به امکانات این خوابگاه ها اعتراضاتی داشتند که برطرف شد. خوابگاه هایی که برای مشکلاتی داشتند و به همین تخلیه شده بود، تا انتها ترم تحصیلی تحویل می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 878

به "تحویل دو خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر تا انتها ترم تحصیلی ، سازمان سنجش باید بر اساس امکانات دانشجو پذیرش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل دو خوابگاه دانشگاه خواجه نصیر تا انتها ترم تحصیلی ، سازمان سنجش باید بر اساس امکانات دانشجو پذیرش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید