به هر اقدام تجاوزکارانه نیروهای ترکیه در سوریه پاسخ فوری می دهیم

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نظامی سوری تاکید نمود: عناصر تروریستی با حمله به منطقه کاهش تنش در ادلب و محاصره مناطقی در سراقب و تل طوقان از ساکنین این مناطق به عنوان سپر انسانی استفاده می نمایند.

به هر اقدام تجاوزکارانه نیروهای ترکیه در سوریه پاسخ فوری می دهیم

وی اضافه نمود: نیروهای سوری به گروه های تروریستی فرصتی داده اند تا سلاح هایشان را زمین گذاشته و تسلیم شوند. ارتش سوریه به وظیفه ملی خود در دفاع از سرزمین واز بین بردن گروه های تروریست که به منطقه کاهش تنش در ادلب حمله نموده و ساکنین منطقه سراقب وتل طوقان را به محاصره گرفته و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می نماید، ادامه می دهد.

این منبع نظامی همچنین اضافه نمود: نیروهای ارتش سوریه برای حفظ امنیت شهروندان فرصتی به نیروهای مسلح دادند که به جای تکیه بر حمایت ترکیه، سلاح های خود را زمین بگذارند و تسلیم شوند.

منبع مذکور تاکید نمود: فرماندهی کل نیروهای ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام نموده است که حضور نظامیان ترکیه در سوریه هیچ مشروعیت قانونی ندارد و اقدامی تجاوز کارانه به شمار می رود. ما کاملاً آماده ایم پاسخ فوری به هرگونه تجاوز از سوی این نیروهای ترکیه بدهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 769

به "به هر اقدام تجاوزکارانه نیروهای ترکیه در سوریه پاسخ فوری می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به هر اقدام تجاوزکارانه نیروهای ترکیه در سوریه پاسخ فوری می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید