بهاروند: هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را رسما به سازمان لیگ اعلام نکرده است

به گزارش ورزش من و تو، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هیچ کدام از باشگاه های لیگ رجحان تاکنون استانداردسازی و تجهیز نهایی استادیوم خود را برای شروع مسابقات به طور رسمی به سازمان لیگ اعلام نکرده اند.

بهاروند: هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را رسما به سازمان لیگ اعلام نکرده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سازمان لیگ فوتبال، حیدر بهاروند گفت: برگزاری مناسب و استاندارد مسابقات لیگ برتر یکی از وظایف اصلی سازمان لیگ است و در این راستا نیز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تلاش نموده اند تا نوزدهمین دوره لیگ برتر در شرایطی مطلوب تر از گذشته برگزار گردد. استانداردسازی استادیوم ها، فروش بلیت الکترونیک، شماره دار شدن جایگاه ها و هم چنین ایجاد وضعیت مطلوب تر ایمنی برای تماشاگران هم از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می گردد و هم خواسته شورای امنیت ملی است.

او اضافه کرد: خوشبختانه بسیاری از خبرگان و صاحب نظران فوتبال از جمله شماری از سرمربیان تیم های لیگ برتری این حرکت سازمان لیگ را تایید کردند و اجرای قانون و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را در راستای ایمنی استادیوم ها را اقدامی مناسب تلقی کردند.

بهاروند با اشاره به تعویق مسابقات لیگ برتر به دلیل فراهم شدن همین شرایط مطرح نمود: اگرچه باشگاه های لیگ برتری تمرینات آماده سازی خود را آغاز نموده اند و مجدانه به دنبال جذب بازیکن و تمرینات آماده سازی هستند اما متاسفانه این تلاش در بخش استانداردسازی استادیوم های خانگی شان کم تر مشاهده می گردد و تاکنون هیچ باشگاه لیگ برتری اتمام کار استانداردسازی استادیوم خود را اعلام ننموده است. آن هم در شرایطی که سرمربیان بعضی تیم ها تجهیز وزرشگاه ها را اقدامی شایسته و الزامی دانستند.

وی تاکید نمود: تاکنون هیچ باشگاهی به صورت رسمی و کتبی اعلام آمادگی استادیوم خانگی خود را با ایجاد الزامات مورد نظر این سازمان اعلام ننموده ، چنان چه اکثریت باشگاه ها آمادگی خود را به صورت رسمی به سازمان لیگ اعلام نمایند این سازمان بلافاصله پس از بازدید مجدد، اقدامات اولیه را جهت آغاز مسابقات انجام خواهد داد و چنان چه بعضی باشگاه ها نتوانند استادیوم های خود را آماده نمایند مسابقات این باشگاه ها در شهر و استان بی طرف و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

انتهای ÷یام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 248

به "بهاروند: هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را رسما به سازمان لیگ اعلام نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: هیچ باشگاهی آمادگی ورزشگاهش را رسما به سازمان لیگ اعلام نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید