بنیاد مستضعفان 250 زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم می سازد

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بهزاد مایلی بیان نمود: توجه عمیق به توسعه شاخصه های سلامت، تندرستی و ارتقاء ورزش همگانی برای آحاد محروم جامعه از جمله اهداف بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که بر اساس آن، در سال های گذشته اقدامات ارزشمندی توسط بنیاد علوی در خصوص توسعه فضاهای ورزشی در مناطق محروم صورت پذیرفته است.

بنیاد مستضعفان 250 زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم می سازد

وی احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی علوی بیرجند توسط بنیاد علوی را اقدامی در راستای این اهداف خواند و گفت: این مجموعه شامل یک سالن توپی چند منظوره در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع است که با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد ریال توسط بنیاد علوی احداث شده و پس از تکمیل، جهت استفاده اهالی منطقه به مجمع خیرین ورزش یار استان خراسان جنوبی تحویل شده است.

مایلی اضافه کرد: از دیگر فعالیت های بنیاد علوی در این حوزه، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهرستان قلعه گنج شامل استخر، سالن توپی و محوطه است که در فاز نخست آن، استخر و محوطه سازی با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های بنیاد علوی، گفت: مشارکت با استانداری خراسان جنوبی و اداره کل ورزش و جوانان آن استان جهت ساخت استخر دیگری در منطقه خوسف با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و انجام هماهنگی های لازم جهت احداث سالن ورزش های رزمی در شهرستان چالدران با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی از دیگر اقدامات این بنیاد است.

معاون فنی ـ مهندسی بنیاد علوی اضافه کرد: بنیاد علوی به منظور توسعه امکانات ورزشی در روستاهای محروم، با مشارکت سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان و وزارت ورزش و جوانان، احداث و تجهیز 250 زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم سطح کشور را در برنامه خود قرار داده که با پیشرفت طرح در سال های آتی به مرور به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 88

به "بنیاد مستضعفان 250 زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم می سازد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بنیاد مستضعفان 250 زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم می سازد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد مستضعفان 250 زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم می سازد"

2 دیدگاه

علی 8 آذر 1401

سلام لطفاً برای روستای کهور منطقه محروم بشاگرد زمین بسازید خیلی نیازمندیم

پاسخ به علی

علی 8 آذر 1401

چرا در بشاگرد روستای کهور نمیسازید مگه ما دل نداریم منطقه محرومیم

پاسخ به علی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید