اکبرپور: به برد استقلال در دربی خوشبینم، امیدوارم دیگر مهاجمان استقلال جای دیاباته را پر نمایند

به گزارش ورزش من و تو، علیرضا اکبرپور مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تاکید نمود که به پیروزی این تیم در دربی روز پنجشنبه خوشبین است.

اکبرپور: به برد استقلال در دربی خوشبینم، امیدوارم دیگر مهاجمان استقلال جای دیاباته را پر نمایند

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به تقابل پرسپولیس و استقلال گفت: این بازی همواره حساسیت های خاص خودش را دارد و خیلی از مواقع نیز این حساسیت روی کیفیت فنی بازی تاثیر می گذارد. هر دو تیم در آستانه این بازی شرایط خوبی دارند و امیدوارم دربی روز پنجشنبه یک بازی زیبا و جذاب باشد. پرسپولیس و استقلال با توجه حضور در کورس قهرمانی به چیزی جز برد فکر نمی نمایند و امیدوارم در نهایت استقلال برنده از زمین خارج گردد.

وی در ارتباط با اینکه فرهاد مجیدی اولین تجربه سرمربیگری در دربی را پیش رو دارد، تاکید نمود: مجیدی تا الان عملکرد خوبی داشته و برد در دربی می تواند صندلی این مربی را در استقلال محکم تر از قبل کند. مجیدی و بازیکنان استقلال به خوبی اهمیت این بازی را درک می نمایند، از طرفی استقلال هم نشان داده که در این چند هفته شرایط خوبی پیدا نموده و می تواند در دربی نتیجه مورد نظرش را بگیرد. من به برد استقلال در دربی خوشبین هستم.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت دیاباته به استقلال ضربه نخواهد زد؟ توضیح داد: شیخ بدون شک مهره تاثیرگذاری برای استقلال است و غیبت این بازیکن در دربی اتفاق خوبی برای استقلال نیست. امیدوارم سه مهاجم دیگر استقلال جای خالی دیاباته را پر نمایند، بازیکنانی مثل قائدی، مطهری و تبریزی مهاجمان توانمندی هستند که می توانند با عملکرد خوب شان، اجازه ندهند که غیبت دیاباته تاثیر خودش را نشان دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 768

به "اکبرپور: به برد استقلال در دربی خوشبینم، امیدوارم دیگر مهاجمان استقلال جای دیاباته را پر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: به برد استقلال در دربی خوشبینم، امیدوارم دیگر مهاجمان استقلال جای دیاباته را پر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید