انصارالله: آمریکا با یک تماس تلفنی با ریاض می تواند جنگ یمن را پایان دهد

به گزارش ورزش من و تو، عضو شورای سیاسی یمن وابسته به انصارالله ضمن تاکید بر عزم نیروهای مسلح این کشور برای آزادسازی کامل کشور گفت، در صورت ادامه تجاوزات و محاصره، صدها هدف حیاتی و حساس در عمق عربستان برای آنها وجود دارد.

انصارالله: آمریکا با یک تماس تلفنی با ریاض می تواند جنگ یمن را پایان دهد

به گزارش خبرنگاران، سلطان السامعی، یکی از اعضای شورای سیاسی یمن در مصاحبه با شبکه المیادین لبنان گفت که تصمیم آزادسازی مأرب توسط رهبری در صنعا گرفته شده است.

وی ضمن پیش بینی اینکه روزهای آینده در معین تکلیف درگیری ها در مأرب معین کننده باشد، اضافه نمود: پس از آزادی مأرب، استان حضرموت و شبوه و سپس سایر استان های تحت اشغال متجاوزان مقصد جدید نیروهای یمنی هستند. این در شرایطی است که ائتلاف سعودی در جنگ چیزی جز ذلت کسب ننموده و هیبت عربستان و متحدان آن در هم شکسته است.

السامعی با تاکید بر اینکه ایالات متحده، عربستان سعودی را گرفتار تجاوز علیه یمن نموده است، گفت، نیروهای مسلح یمن در صورت ادامه تجاوز و محاصره صدها هدف حیاتی در عمق عربستان دارند.

وی با زیر سوال بردن قصد ایالات متحده برای متوقف کردن جنگ گفت که واشنگتن اگر می خواهد جنگ را متوقف کند، فقط به وسیله یک تماس تلفنی با عربستان سعودی می تواند این کار را انجام دهد.

وی تاکید نمود که گزینه یمنی ها چیزی نیست جز ادامه دفاع از مردم و میهن.

السامعی ادامه داد: ما مصمم هستیم نیروهای ائتلاف سعودی را از همه استان های یمن خارج کنیم. جدای از فرایند مذاکرات، آزاد سازی هر وجب از خاک یمن یک وظیفه ملی و دینی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1524

به "انصارالله: آمریکا با یک تماس تلفنی با ریاض می تواند جنگ یمن را پایان دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: آمریکا با یک تماس تلفنی با ریاض می تواند جنگ یمن را پایان دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید