انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش ورزش من و تو، انتخابات الکترونیک انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران با شرکت 117 انجمن روز سه شنبه 29 مهر ماه برگزار می گردد.

انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، اعضای شورای عمومی هر انجمن که در سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه تهران ثبت نام نموده اند از ساعت 9 صبح روز سه شنبه تا ساعت 22 می توانند در سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی به آدرس cultural.ut.ac.ir به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

در انتخابات این دوره، تعداد 117 انجمن شرکت نموده اند و انجمن هایی که در این انتخابات شرکت نمی نمایند یا به حد نصاب قانونی نمی رسند؛ در دور دوم انتخابات که در نیمه دوم آبان ماه برگزار می گردد؛ شرکت خواهند کرد. حد نصاب عضویت برای شرکت انجمن در انتخابات حداقل 15 عضو و حد نصاب رسمیت انتخابات انجمن، مشارکت حداقل دو سوم اعضا در انتخابات است.

لذا برای مشاهده اسامی انجمن های علمی دانشجویی شرکت نماینده در این انتخابات و برای مشاهده نحوه عضویت و رای دادن به نامزدها به بخش چندرسانه ای سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه تهران به لینک https://bayan.ut.ac.ir/v/PwxGD باید مراجعه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1215

به "انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید