امید نمازی: کی روش تمایلی به بازی کردن با تیم های سطح بالا نداشت

به گزارش ورزش من و تو، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید این تیم در شش بازی خود در لیگ برتر، تیم برتر میدان بوده اما نتایج کسب گردیده توسط ذوب آهن انتظارات او را برآورده نکرده است.

امید نمازی: کی روش تمایلی به بازی کردن با تیم های سطح بالا نداشت

امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط تیمش اظهار کرد: از چهارشنبه تمریناتمان را آغاز کردیم؛ تمریناتی به حالت فشرده که سطح بازیکنان را بالا ببرد. البته از امروز فشار تمرین را کم نموده ایم تا برای بازی دوستانه فردا برابر سپاهان آماده باشیم.

او با اشاره به این که همیشه انتظارش از تیم هایی که در آن مربی گری نموده بالاست، گفت: اگر به بازی های ذوب آهن در این شش هفته توجه کنید، متوجه می شوید که ما در هر شش بازی تیم برتر میدان بودیم. این فقط نظر من نیست بلکه کارشناسان هم به این موضوع اعتقاد دارند. ما در بازی سپاهان و پدیده می توانستیم پیروز باشیم. مشکل تیم ما در خط حمله است که زورمان کم است. با کارهایی که در تمرینات انجام دادیم، در این زمینه هم در بازی های بعدی بهتر عمل خواهیم کرد.

سرمربی ذوب آهن در مورد تاثیر اشتباهات داوری روی نتایج تیمش هم توضیح داد: مطمئنا این اشتباهات بی تاثیر نبوده است. مخصوصا در بازی آخر که در دقیقه 90 یک پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد. در بازی های دیگر هم اگر قضاوت ها به ضرر ما نبود، نتایج دیگری رقم می خورد. البته ما باید این قدر خوب باشیم که اشتباهات داوری بر روی ما کمترین تاثیر را داشته باشند.

نمازی در خصوص هم زمان بازی کردن قاسم حدادی فر و محسن مسلمان به عنوان دو هافبک طراح هم شرح داد: بازی کردن این دو بستگی به نوع بازی ما دارد. اگر بخواهیم بازی را کنترل کنیم و با مالکیت توپ، خودمان را به تیم حریف تحمیل کنیم، باید هم زمان از این دو بازیکن باکیفیت استفاده کنیم. هر دوی این بازیکنان طراح هستند اما حدادی فر عقب زمین و مسلمان جلوتر بازی می نماید که هر دو به افزایش مالکیت توپ ما یاری می نمایند. با توجه به این که این دو بازیکن در فاز تهاجمی بسیار توانمند هستند، ممکن است در بعضی بازی ها از لحاظ تدافعی به مشکل بر بخوریم و این جاست که من باید تصمیم بگیرم یکی از آنها را به بازی بفرستم. در کل من عقیده دارم تیم من باید جوری بازی کند که کنترل بازی را در دست داشته باشم تا بتوانم از حدادی فر و مسلمان به صورت هم زمان استفاده کنم.

او در مورد وضعیت رضا حبیب زاده که در بازی برابر استقلال از ناحیه سر دچار آسیب گردیده بود هم اعلام کرد: او تمرینات اختصاصی اش را آغاز نموده اما کمی از لحاظ جسمانی ضعیف گردیده است. احتمالا آخر این هفته تمرینات تیمی اش را نیز آغاز می نماید و ارام آرام برای بازی کردن در بازی های تدارکاتی و اصلی و قرار دریافت در ترکیب اصلی آماده می گردد.

دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی نظرش را در خصوص تمدید قرارداد کی روش و وضعیت تیم ملی این گونه مطرح کرد: زمانی هم که من در تیم ملی بودم، خاطرم است قول های زیادی همیشه به کی روش داده می شد اما مسائل مالی سدی برای رسیدن به خواسته های کی روش بود. این که چرا با توجه به این مسائل، کی روش هنوز هم خواستار حضور در تیم ملی است، باید از خود او سوال کرد و من نمی توانم نظری در این مورد بدهم.

نمازی افزود: همان جریاناتی که قبلا در تیم ملی برای به وجود آوردن مسائل وجود داشته الان هم وجود دارد. البته کل کشور ما در حال حاضر درگیر مسائل اقتصادی است و ورزش و فوتبال از این قاعده مستثنی نیست. پس نباید انتظار داشته باشیم، اردوهای تدارکاتی زیاد و بازی های دوستانه خوبی برای تیم ملی تدارک دیده گردد.

او در مورد این که گفته می گردد کارلوس کی روش از پیشنهاد فدراسیون آرژانتین برای بازی تدارکاتی با ایران خبر نداشته است، اظهار کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما در آن موقع هم کی روش تمایلی به بازی کردن با تیم های سطح بالا نداشت و اعتقاد داشت باید با تیم هایی بازی کنیم که سبک حریفان ما را شبیه سازی نمایند. من با این نظر او کاملا موافق بودم. او می گفت فایده ای ندارد که 2 میلیون دلار هزینه گردد و ما با برزیل بازی کنیم. به جای آن می توانیم با تیمی که حداقل سطحش کمی از ایران بهتر است، بازی کنیم.

مربی سابق تیم ملی با اشاره به این که قهرمانی در جام ملت ها کار ساده ای نیست، گفت: بازیکنان خوبی داریم اما ژاپن و استرالیا قدرتمند هستند. کره جنوبی با وجود این که در این سال ها نتوانسته ما را شکست دهد حریف سرسختی است. برای قهرمانی بازیکنان باید بهترین کارهای خود را نشان دهند. باز هم می گویم قهرمانی سخت است اما امید داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 43

به "امید نمازی: کی روش تمایلی به بازی کردن با تیم های سطح بالا نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نمازی: کی روش تمایلی به بازی کردن با تیم های سطح بالا نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید