اعتبارات دولتی پاسخگوی تکمیل پروژه ها نیست

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، مهدی جمالی نژاد عصر جمعه در نشست شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به به مردم کوشش شده تا زمینه توسعه زیرساخت ها به خوبی فراهم گردد.

اعتبارات دولتی پاسخگوی تکمیل پروژه ها نیست

وی به اجرای طرح ها و پروژه های متعدد عمرانی در سطح استان بوشهر اشاره نمود و ادامه داد: گردشگری یکی از ظرفیت های مهم این استان است که می توان با استفاده از این ظرفیت ها زمینه توسعه اشتغال و درآمدزایی را فراهم ساخت.

معاون عمرانی وزیر کشور خواهان بهبود خلاقیت و نگاه نو به توسعه شهری شد و اضافه نمود: در صورتی که عملکرد مناسبی داشته باشیم می توان زمینه استفاده از بخش خصوصی و سرمایه گذاری مناسب در پروژه ها را فراهم ساخت.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب شهرداران از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های عمرانی شهری توضیح داد: اعتبارات دولتی برای برخی از پروژه ها پاسخگو نیست و باید بسترهای لازم برای حضور و مشارکت سرمایه گذاران در عمران شهری فراهم گردد.

جمالی نژاد با اشاره به در شهرهای استان بوشهر انواع عناصر زیبایی وجود دارد، اظهار داشت: مشارکت دستگاه ها و شرکت ها در توسعه زیرساخت های شهری لازم است و از این ظرفیت ها باید به خوبی بهره گرفت.

وی خواهان کوشش و پیگیری مستمر برای زیباسازی مبلمان شهرها و جمع آوری زباله ها در سطح شهرهای استان بوشهر شد و اضافه نمود: باید خدمت رسانی به شهروندان استان بوشهر سرعت داده گردد چراکه با توجه به ظرفیت بالای این استان باید در راستای تحقق خواسته های مردم کوشش و انتظار آنان را محقق کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 73

به "اعتبارات دولتی پاسخگوی تکمیل پروژه ها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات دولتی پاسخگوی تکمیل پروژه ها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید