ادعای ترامپ: اروپایی ها توافق نموده اند برخی از داعشی ها را تحویل بگیرند

به گزارش ورزش من و تو، رئیس جمهور آمریکا آدینه مدعی شد اروپایی ها توافق نموده اند برخی از عناصر داعش را تحویل بگیرند.

ادعای ترامپ: اروپایی ها توافق نموده اند برخی از داعشی ها را تحویل بگیرند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آدینه مدعی شد کشورهای اروپایی توافق نموده اند بعضی از عناصر داعش را تحویل گرفته و به کشورهایشان برگردانند.

ترامپ در توئیتر نوشت: همین الان با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه صحبت کردم. به من گفت شلیک چند خمپاره انداز و تک تیرانداز رخ داد که به سرعت از بین رفت. او خیلی زیاد خواهان آن است که آتش بس یا توقف در عملیات اثربخش باشد. نمودها هم همینطور، این آتش بس را می خواهند و خواهان به وقوع پیوستن راه چاره نهایی هستند.

او در ادامه نوشت: خیلی بد است که همین تفکر سال ها پیش وجود نداشت. همواره مسائل با چسب زخم های ضعیف و به صورت مصنوعی سرهم بندی شده اند. در هر دو طرف حسن نیت و شانس واقعا خوبی برای موفقیت وجود دارد. آمریکا نفت را ایمن نموده و پیکارجویان داعش دو طرفه تحت حفاظت نمودها و ترکیه قرار دارند.

ترامپ نوشت: همین الان به من اطلاع داده شده که بعضی از کشورهای اروپایی الان برای اولین بار مایل هستند پیکارجویان داعش را که از کشورهای آنها آمده اند تحویل بگیرند. این خبر خوبی است، ولی باید همان وقتی انجام می شد که دستگیرشان کردیم. به هر صورت، پیشرفت های بزرگی در حال وقوعند.

دونالد ترامپ پیش از این بارها کشورهای اروپایی را تهدید نموده در صورت عدم اجرای تعهدات خود برای تحویل دریافت 2500 تروریست خارجی داعش که در سوریه و عراق دستگیر شده اند، واشنگتن آنها را آزاد خواهد نمود.

او به عنوان مثال مردادماه گفت: ما 2500 پیکارجوی داعش داریم که می خواهیم اروپا تحویل بگیرد، چون آنها داشتند به اروپا، یعنی به داخل فرانسه، به داخل آلمان و مکان های مختلف برمی گشتند.

وی در ادامه گفت: ما هزاران پیکارجوی داعشی داریم که می خواهیم اروپا آنها را تحویل بگیرد و صبر می کنیم ببینیم تحویل می گیرند یا نه. اگر تحویلشان نگیرند احتمالاً مجبور می شویم آزادشان کنیم.

آمارهای مختلفی درباره شمار نیروهای خارجی که برای جنگ به عراق و سوریه رفته اند ارائه شده است. وزارت خارجه آمریکا ژوئن سال 2016 گفت بیش از 40 هزار پیکارجوی خارجی از بیش از 100 کشور مختلف برای حضور در جنگ به سوریه رفته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 446

به "ادعای ترامپ: اروپایی ها توافق نموده اند برخی از داعشی ها را تحویل بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای ترامپ: اروپایی ها توافق نموده اند برخی از داعشی ها را تحویل بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید