اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه روی ستون کاملا غیرکارشناسی بوده است

به گزارش ورزش من و تو، استاندار کرمانشاه گفت: اجرای پروژه قطار شهری روی ستون، کاری کاملا غیرکارشناسی بوده است.

اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه روی ستون کاملا غیرکارشناسی بوده است

به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست آنالیز وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران حوزه شهری و شهرداری برگزار گردید، گفت: متاسفانه اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه در شکل فعلی و با عبور از فراز این ستون ها، از ابتدا یک کار 100 درصد غیر کارشناسی بوده است.

بازوند اضافه نمود: از مدت ها قبل و پیش از اینکه استاندار شوم، هر بار هنگام عبور از کرمانشاه این سئوال برایم مطرح می شد که چرا این ستون ها را برپا نموده اند.

وی گفت: چرا باید این درخت ها قطع شده و به جای آن ستون های بتونی خشن بکارند و این بلوار زیبا(بلوار تاق بستان) را به این روز بیاندازند. بی گمان آیندگان قضاوت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حفظ میراث فرهنگی اولویت اصلی ماست و به عنوان مدیر ارشد استان تمایل ندارم این پروژه حتی یک متر حریم میراث را به هم بریزد، گفت: میراث فرهنگی نیز باید پاسخ کارشناسی و نهایی خود در مورد عبور بخشی از این پروژه از حریم شکارگاه را اعلام کند تا تکلیف روشن گردد.

بازوند با بیان اینکه پروژه قطار شهری در شکل فعلی خود از برنامه بسیار عقب است و مردم حق دارند در مورد این شکل از کار شاکی شوند، اظهار کرد: باید راه حل مناسبی برای حل مسائل فعلی پروژه و سرعت بخشیدن به اجرای مناسب آن اتخاذ کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان قطار شهری باید هرچه زودتر نسبت برگزاری مناقصه خرید تجهیزات مورد احتیاج اقدام کند.، گفت: دولت 53 واگن به این پروژه اختصاص داده که موضوع دریافت آن ها باید پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 77

به "اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه روی ستون کاملا غیرکارشناسی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه روی ستون کاملا غیرکارشناسی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید