شروع مذاکره فدراسیون فوتبال ایتالیا با کونته

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران: با تعیین شدن رئیس جدید نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا، مذاکره با سرمربی پیشین یوونتوس برای قبول راهنمایی آتزوری شروع شده است.

شروع مذاکره فدراسیون فوتبال ایتالیا با کونته

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو تاوکیو، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا که دو روز پیش متصدی این سمت شد، اعتراف کرد که آنتونیو کونته یکی از گزینه های او و همکارانش برای راهنمایی تیم ملی ایتالیاست.

تیم ملی ایتالیا پس از حذف زودهنگام از مرحله گروهی جام جهانی 2014 و استعفای چزاره پراندلی بدون سرمربی بود تا تکلیف انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال این کشور معین گردد.

با پیروزی تاوکیو، نایب رئیس پیشین فدراسیون و روی کار آمدن او به جای جان کارلو آبته، حالا استارت مذاکرات برای استخدام مربی جدید جهت آماده کردن تیم و حضور مقتدرانه در مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه زده شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این خصوص به خبرنگاران گفت: برای راهنمایی تیم ملی ایتالیا ما چهار گزینه را زیر نظر گرفته ایم اما فعلاً نمی توانم به شما چیزی بیشتر از این بگویم.

تاوکیو در پاسخ به این سؤال که آیا با آنتونیو کونته نیز صحبتی شده است، گفت: بله. من با او تماس گرفته ام. ما با یکدیگر صحبت هایی داشته ایم و من وضعیت روحی و روانی او را خوب دیدم. بیشتر از این چیزی نمی توانم بگویم. مطمئن باشید اگر او پیشنهاد مرا قبول نموده بود، شما را در جریان می گذاشتم.

طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، کونته که ماه گذشته از سمت مربیگری یوونتوس استعفا کرد، اکنون نسبت به پذیرش مسئولیت راهنمایی آتزوری راغب است در حالی که او اخیراً گفته بود برای اش زمان مربیگری در رده ملی فرا نرسیده است.

تاوکیو اعلام نموده است که سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا تا روز دوشنبه هفته آینده معین می گردد که به نظر می رسد این مربی از میان چهار گزینه فعلی، کونته، روبرتو مانچینی (سرمربی پیشین اینتر، منچسترسیتی و گالاتاسرای)، فرانچسکو گویدولین (سرمربی پیشین اودینزه) و آلبرتو زاکرونی (سرمربی پیشین تیم ملی ژاپن و یوونتوس) انتخاب خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 406

به "شروع مذاکره فدراسیون فوتبال ایتالیا با کونته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکره فدراسیون فوتبال ایتالیا با کونته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید