آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه، توقف پرواز به کشورهای انگلیس، هلند، دانمارک و آفریقای جنوبی

به گزارش ورزش من و تو، به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا در بعضی کشورهای اروپایی، وزیر بهداشت ترکیه خاطرنشان کرد که به دستور اردوغان پرواز به کشورهای انگلیس، هلند، دانمارک و آفریقای جنوبی فعلاً متوقف شده است.

آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه، توقف پرواز به کشورهای انگلیس، هلند، دانمارک و آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه درخصوص آخرین شرایط شیوع کرونا در این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: طی 24 ساعت گذشته از 158 هزار و 892 نفر تست کرونا گرفته شده است که از بین آنها 20 هزار و 316 نفر مبتلا تشخیص داده شده و 246 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد: به این ترتیب در مجموع از 22 میلیون و 439 هزار و 527 نفر تست گرفته شده است که 2 میلیون و 24 هزار و 601 نفر از آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شده اند؛ همچنین 18 هزار و 97 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. تعداد مبتلایان بدحال نیز 5 هزار و 347 نفر است.

همچنین به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا در بعضی کشورهای اروپایی، وزیر بهداشت ترکیه اعلام نمود که به دستور اردوغان پرواز به کشورهای انگلیس، هلند، دانمارک و آفریقای جنوبی فعلاً متوقف شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1294

به "آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه، توقف پرواز به کشورهای انگلیس، هلند، دانمارک و آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه، توقف پرواز به کشورهای انگلیس، هلند، دانمارک و آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید